Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -etätilaisuus PERUTTU! UUSI TILAISUUS 18.11.

Lisätietoa tapahtumasta

Valitettavasti tilaisuus on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi! Vastaava tapahtuma järjestetään torstaina 18.11. klo 15–19. Koronatilanteen salliessa tilaisuus pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa.

Askarruttaako paluu arkeen syöpähoitojen päätyttyä? Minkälaisissa asioissa toivoisit tukea Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseltä? Tule mukaan etänä toteutettavaan Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -tilaisuuteen!

Maksuton tilaisuus on tarkoitettu syöpäkuntoutujille ja heidän läheisilleen. Tilaisuus pidetään Teams-ohjelman kautta. Ilmoittaudu tilaisuuteen täyttämällä verkossa oleva ilmoittautumislomake viimeistään perjantaina 30.4. Pääset täyttämään lomakkeen alla olevasta linkistä. Tilaisuuden osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse paria päivää ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -tilaisuuteen

15.00 Aloitus

• Teams-ohjeet, neuvontahoitaja Annamari Rivero
15.10 Tervetuloa
  • Tervetuloatervehdys, toimitusjohtaja Ville Viitanen

15.20–16.30 Asiantuntija-alustukset (noin 20 min / alustus)

• Syöpälääkäri Eeva Juhanoja
  • Sosionomi Reetta Lahti
  • Fysio- ja lymfaterapeutti Marianne Him­berg

Taukojumppa
Kysymykset & kommentit
Tauko

17.00–19.00 Työpajat

• Kurssitarjonta: vastaava hoitaja Teija Kemppainen ja erikoissairaanhoitaja Tiina Hvitfelt
  • Neuvontapalvelut: neuvontahoitaja Eija Säteri
  • Terveyden edistäminen: sairaanhoitaja Jenni Vaskelainen
  • Vertaistuki: neuvontahoitaja Pirkko-Liisa Peltonen-Santala

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Läntinen Syöpäkeskus.

Annamari Rivero
Neuvontahoitaja