Virtuaalinen Fuck Cancer Run

Lisätietoa tapahtumasta

Vuoden 2021 Fuck Cancer Run juostaan virtuaalisena! Tapahtumaan pystyy osallistumaan seuraamalla suoraa lähetystä verkossa sekä juoksemalla missä tahansa itse valitsemallaan lenkkipolulla tai reitillä. Lähetyksessä on vieraana mielenkiintoisia henkilöitä, syövän sairastaneita Fuck Cancer Run -osallistujia ja vapaaehtoisia. Ohjelmassa on lisäksi musiikkia ja yhteinen alkulämmittely sekä maaliin tulon fiilistelyä.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Fuck Cancer Run -tapahtumia on järjestetty vuodesta 2017. Sylva ry järjesti Fuck Cancer Run -tapahtuman vuonna 2020 ensimmäistä kertaa virtuaalisena. Koska tapahtuma järjestettiin verkon välityksellä, se oli aidosti valtakunnallinen.

Fuck Cancer Run on osa valtakunnallista Fuck Cancer -toimintaa. Tapahtuman tuotoilla tuetaan Sylva ry:n työtä syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi. Tämän vuoden tapahtuma järjestetään yhdessä Sylva ry:n, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sekä Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen kanssa.