Hae kesäduunia OP Turun Seudun piikkiin!

Nuori tutkii ympäristöä kiikareilla.

(14.3.2022)

Oletko 15–17-vuotias nuori ja etsit kesätöitä? Oletko kiinnostunut etenkin somesta? Hae kesätyöntekijäksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen NIKO-toimintaan OP Turun Seudun piikkiin. Hae paikkaa 17.4.2022 mennessä.

Mitä NIKO-toiminta on?

NIKO-toiminta on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa, joka tähtää siihen, etteivät nuoret käyttäisi tupakkaa ja nuuskaa. Tähän pyritään sen vuoksi, koska nuuska ja tupakka aiheuttavat erilaisia vakavia sairauksia, kuten esimerkiksi syöpää ja erilaisia sydän- ja verisuonisairauksia.

Ideana toiminnassa ei ole se, että nuorille paasataan tupakan ja nuuskan vaarallisuudesta, vaan nuoret saavat tehdä itse kaikkea mahtavaa! Tähän mennessä nuoret ovat päässeet esimerkiksi tekemään videoita, järkkäämään oman terveyden edistämiseen liittyvän teemapäivän ja tutustumaan nuuskanäyttelyyn.

Mitä teet kesätyössä?

Kesätyössä pääset tuottamaan sisältöä NIKO-toiminnan omille Instagram-, Snapchat- ja TikTok-tileille. Pääset myös mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan toimintaa sekä tekemään pienimuotoisia projekti- ja kirjoitustehtäviä.

Millaista kesätyöntekijää etsimme?
Etsimme NIKO-toimintaan someagenttia, joka työskentelee 6.–19.6.2022. Fyysisesti kesätyöpaikka sijaitsee Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksessä, Turun Hirvensalossa, mutta koronatilanne ja -rajoitukset huomioiden kesätyö voidaan toteuttaa tarvittaessa etänä. Toivomme, että olet reipas, luova ja ulospäinsuuntautunut, osaat käyttää sujuvasti Instagramia, Snapchatia ja TikTokia ja olet kiinnostuntu terveydestä ja sen edistämisestä.

Miten haet kesätyötä?
Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessasi miksi juuri sinut tulisi valita ja millaisen kesätyöntekijän saisimme sinusta. Kerro hakemuksessa myös nimesi, syntymäaikasi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä koulu tai opiskelupaikkasi. Kerro myös kielitaidostasi, muusta osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi, jos olet ollut töissä aikaisemmin. Lähetä hakemus osoitteeseen jenni.vaskelainen@lssy.fi viimeistään 17.4.2022.

Tuliko mieleesi jokin kysymys?

Lisätietoja kesätyöstä voit kysyä NIKO-toiminnan Jenniltä. Lähetä rohkeasti viestiä osoitteeseen jenni.vaskelainen@lssy.fi tai soita numeroon 044 451 5553. Toiminnasta löytyy lisätietoja myös seuraavista paikoista:

NIKO-toiminnan verkkosivu
Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen verkkosivu
OP Turun Seudun verkkosivu

Lue lisää Kesäduuni OP:n piikkiin 2022 -kampanjasta.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on yksi Suomen suurimmista alueellisista kansalaisjärjestöistä noin 28 000 henkilöjäsenellä. Yhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

#kesäduuniOPnpiikkiin

Kuva: ©Masson – stock.adobe.com