Jäsenlehti on uudistunut – jäsenkortti ja jäsenmaksu toimitetaan edelleen lehden mukana

(5.2.2020)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisema jäsenlehti jaetaan yhdistyksen jäsenille pian! Tarkkaile postiasi! Vuoden 2020 jäsenmaksulasku ja jäsenkortti toimitetaan aikaisempaan tapaan lehden mukana. Lehti on uudistettu visuaalisesti ja sisällöllisesti ja se on myös saanut uuden nimen.

Jäsenlehti jaetaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille ensi viikon (vko 7) aikana. Jäsenlehti on uudistettu sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Lehden uusi nimi on Oma Loki (aikaisempi nimi Jäsentiedote). Uudistuneessa lehdessä on aikaisemmin ilmestyneisiin jäsenlehtiin verrattuna enemmän toimituksellista aineistoa. Matkatoimisto Matkarin tämän vuoden matkat esitellään lehden välissä toimitettavassa omassa liitteessään. Saat lehden mukana myös Terveystalon etusetelin, jonka löydät takakannen toiselta puolelta. Leikkaa etuseteli irti lehdestä ja ota se mukaan, kun haluat hyödyntää edun!

Jäsenlehteen on haastateltu muun muassa Meri-Karinan rintasyöpäkurssille osallistunutta Sirpaa sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tukihenkilötoiminnassa mukana olevia Päiviä ja Satua. Lehdessä on henkilöhaastattelu myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vastaavasta hoitajasta Teija Kemppaisesta, Turun yliopistollisen keskussairaalan operatiivisen toiminnan ja syöpätautien toimialuejohtajasta Sirkku Jyrkkiöstä, syöpätautien erikoislääkäri Outi Hirvosesta sekä maaliskuussa Meri-Karinassa aloittavien Takaisin elämään -keskusteluryhmien vetäjästä, psykoterapeutti Florence Schmittistä. Lehdessä käsitellään myös Turun yliopistollisen keskussairaalan Syöpäkeskuksen asiakasraadin ja maaliskuussa Meri-Karinassa aloittavien lasten ja nuorten tunnetaitoryhmien toimintaa. Lehdessä esitellään tuttuun tapaan  yhdistyksen paikallisosastojen ja potilaskerhojen tuki- ja virkistystoiminta.

Toivottavasti viihdyt uudistuneen jäsenlehden parissa! Voit antaa palautetta lehdestä osoitteeseen viestinta@lssy.fi.

Jos et vielä ole Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, liity nyt ja pääset hyödyntämään monet rahanarvoiset jäsenedut. Jäsenmaksu on 22 euroa vuonna 2020 ja jäsenyys on voimassa 2/2021 asti.

Liity Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi

Muutokset jäsenrekisteriin

Muistathan, että Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisema LOKI-lehti ilmestyy seuraavan kerran syksyllä 2020. LOKI-lehti jaetaan ilmaisjakeluna Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminta-alueelle. LOKI-lehti ilmestyy vuodesta 2020 lähtien ainoastaan kerran vuodessa, syksyllä. Vuoteen 2019 saakka LOKI-lehti ilmestyi kahdesti vuodessa, keväällä ja syksyllä.

Jäsentoimisto
Itäinen Pitkäkatu 30, 20700 Turku