Kurssi syövän sairastaneille keliaakikoille 3.–6.4.2018

(28.12.2017, päivitetty 20.2.2018)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Keliakialiiton yhteistyökurssilla käsitellään keliakian hoitoa syövän sairastaneilla keliaakikoilla.

Sopeutumisvalmennuskurssi syövän sairastaneille keliaakikoille pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku) 3.–6.4.2018. Kurssia rahoittaa STEA, joten osallistuminen on maksutonta ilman omavastuuosuutta. Kurssille valitaan 20 osallistujaa.

Kurssilla saa tietoa syövästä toipumisesta ja keliakiasta sekä mm. lisätään gluteenittomien tuotteiden tuntemusta ja harjaannutaan gluteenittomassa leivonnassa. Kurssilla myös lisätään voimavaroja syövästä toipumisessa ja elinikäisen sairauden kanssa elämisessä sekä jaetaan kokemuksia toisten syövän sairastaneiden keliaakikkojen kanssa.

Sopeutumisvalmennuskurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä sähköinen hakemus 28.2.2018 mennessä. Hakemuksen voi halutessaan myös tulostaa ja lähettää kirjepostilla Keliakialiittoon osoitteella Keliakialiitto/Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

» Katso tarkemmat ehdot ja hakuohjeet
» Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen kurssitoiminta