Lataa jäsenkortti kännykkääsi

(17.3.2023)

Nyt voit ladata jäsenkortin kännykkääsi sekä tarkistaa ja muokata jäsentietojasi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten omassa Jäsenhuoneessa. Huonetta voi käyttää sekä tietokoneen, älypuhelin että tabletin internet-selaimella. Paperinen jäsenkortti säilyy mobiilikortin rinnalla. Jos et halua ottaa mobiilikorttia käyttöösi, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Mitä Jäsenhuoneessa on?

Mobiilijäsenkortti. Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta muun muassa lääkäriasemilta sekä lukuisista jäsenetuliikkeistä. Voit ladata jäsenkortin kännykkääsi, jolloin se kulkee mukanasi.
Omat tiedot. Voit tarkistaa, että jäsenrekisterissä oleva puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat ajan tasalla ja tarvittaessa voit muokata niitä. Osoitetiedot päivittyvät automaattisesti Postin kautta.
Jäsenlasku. Näet jäsenmaksuusi liittyviä tietoja. Tulevaisuudessa voit myös maksaa jäsenmaksulaskusi Jäsenhuoneen kautta.
Ilmoittautuminen vapaaehtoiseksi. Yhdistys tarjoaa vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille monenlaisia toimintamahdollisuuksia. Voit toimia esimerkiksi lipaskerääjänä, liikenteenohjaajana tai auttaa muun muassa kahvituksissa ja kunnostustöissä. Jäsenhuoneen kautta voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Miten otan Jäsenhuoneen käyttöön?

Kirjautuminen Jäsenhuoneeseen edellyttää, että sähköpostiosoitteesi löytyy yhdistyksen jäsenrekisteristä. Jos et vielä ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi jäsenrekisteriin, ilmoita se puhelimitse 044 451 5565, sähköpostitse jasentoimisto@lssy.fi tai lomakkeella.

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.lssy.fi.

Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinun tulee tilata itsellesi salasana. Tilaa salasana klikkaamalla Tilaa uusi salasana -linkkiä. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sille varattuun tekstikenttään ja seuraa saamiasi ohjeita.

Katso täältä, miten voit lisätä Jäsenhuoneen kännykkäsi aloitusnäyttöön.

Etkö vielä ole Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen? Liity jäseneksi täällä.