Koronavirus vaikuttaa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaan

(13.3.2020)

Tietoja päivitetty 9.4.2020.

Koronavirustilanteen vuoksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on peruuttanut kaikki tapahtumansa sekä keskeyttänyt toimintansa väliaikaisesti toukokuun loppuun saakka. Tämä koskee myös kaikkien Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen paikallisosastojen ja potilaskerhojen toimintaa sekä yhdistyksen vapaaehtoistoimintaa.

Lisäksi Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa sijaitseva Merina-Shop on kiinni toistaiseksi. Myöskään Turun yliopistollisessa keskussairaalassa sijaitsevalla Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen infopisteellä ei toistaiseksi ole hoitajan vastaanottoa keskiviikkoisin. Voit jättää hoitopäiväkorvaushakemuksen pisteellä sijaitsevaan postilaatikkoon, joka tyhjennetään kerran viikossa. Huomaathan myös, että yhdistyksen lapsiperhekoordinaattori ei tee toistaiseksi käyntejä Turun yliopistollisen keskussairaalan UC10-osastolle.

Seuraa yhdistyksen tiedotusta

Tapahtumiin, kursseille ja ryhmiin sekä muihin vastaaviin ennakkoon ilmoittautuneille osallistujille ilmoitetaan muutoksista henkilökohtaisesti. Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia ja tiedotamme mahdollisista toimintaamme koskevista muutoksista verkkosivullamme sekä sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram: @lssyopajarjestot sekä Twitter: @lssyopajarjesto). Seuraathan meitä!

Tapahtumien mahdollinen uudelleen järjestäminen

Tiedotamme verkkosivullamme ja sosiaalisessa mediassa (katso yhteystiedot ylempää) myös tapahtumien mahdollisesta uudelleen järjestämisestä myöhempänä ajankohtana, kun koronavirustilanne on ohitse ja tapahtumien järjestäminen on jälleen mahdollista.

Lähes kaikki maalis-, huhti-, touko- ja kesäkuussa pidettäväksi tarkoitetut syöpäkurssit järjestetään myöhemmin tänä vuonna. Katso siirrettyjen kurssien uudet ajankohdat tältä verkkosivulta.

Wellness Weekend for Ladies -tapahtuma sekä Äijäpäivä järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Vuoden toinen Wellness Weekend for Ladies -tapahtuma pidetään 14.–15.11.2020 ja Äijäpäivä 17.9.2020. Toukokuulta peruttu virkistysloma järjestetään 14.–18.12.2020. Lisää näistä kolmesta tapahtumasta voit lukea tältä verkkosivulta.

Tavoitat meidät puhelimitse ja sähköpostitse

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen henkilökunnan tavoittaa toistaiseksi pääasiassa puhelimitse tai sähköpostilla. Tavoitettavissa olevien henkilöiden yhteystiedot:

Johto:

Ville Viitanen, toimitusjohtaja
02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi

Henje Hyppänen-Joutsa, hallintopäällikkö
02 2657 669, henje.hyppanen@lssy.fi

Asiakkaiden neuvonta ja ohjaus:

Teija Kemppainen, vastaava hoitaja
02 2657 609, teija.kemppainen@lssy.fi

Jäsenasiat:

Jäsentoimisto

Matkatoimisto Matkarin matkat:

Matkatoimisto Matkari
matkari@lssy.fi

Asuntovuokraus:

Camilla Carpelan, asumis- ja kiinteistöpalveluvastaava
050 591 4974, camilla.carpelan@lssy.fi

Viestintä:

Minna Lämsä, viestintäsuunnittelija
02 2657 602, minna.lamsa@lssy.fi

Syöpäjärjestöjen valtakunnalliset neuvontapalvelut tarjoavat tietoa ja tukea sairastuneille ja läheisille puhelimitse, sähköpostitse tai chatissä. Syöpäjärjestöjen valtakunnallisen neuvontapalvelun yhteystiedot löydät tältä verkkosivulta. Ajankohtaisin tieto koronavirustilanteesta Suomessa löytyy Terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sivustolta.