Nappaa jäsenkortti talteen Jäsentiedotteen kannesta

(24.4.2016)

Arvoisa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, vuoden 2016 jäsenkortti on toimitettu Jäsentiedote-lehden mukana helmikuun alussa. Lisäkanteen on liitetty myös tilisiirto jäsenmaksun maksamista varten.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet saavat monia rahanarvoisia etuja mm. Meri-Karinan majoitus-, ravintola- ja liikuntapalveluista, Matkarin järjestämistä matkoista sekä lähes kuudestakymmenestä jäsenalennusliikkeestä. Lisäksi yksityiset lääkäripalveluasemat myöntävät tuntuvia alennuksia (edut voimassa vuoden 2016).

» Jos lehti on sujahtanut vanhaan osoitteeseen tai väärällä nimellä, jäsenrekisterimuutokset voi tehdä helposti verkossa.

» Voi liittyä yhdistyksen jäseneksi verkkosivujen kautta. Yhdistyksen jäsenenä tuet samalla tärkeää syövänvastaista työtämme!

Jäsentoimisto:
avoinna ma-pe klo 8–15.30