Oma Loki -lehti on ilmestynyt – ota talteen jäsenkortti

(9.2.2021)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisema Oma Loki -niminen lehti on ilmestynyt, ja se jaetaan kaikille yhdistyksen jäsenille postitse. Lehden mukana toimitetaan vuoden 2021 jäsenmaksulasku sekä jäsenkortti. Matkatoimisto Matkarin vuoden 2021 kotimaan- ja ulkomaanmatkat esitellään lehden välissä jaettavassa liitteessä.

Oma Loki -lehti on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten oma jäsenlehti, joka kertoo syöpäyhdistykseen ja jäsenyyteen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Lehdessä on juttua muun muassa toimintansa aloittavasta Touko-terveysbussista sekä yhdistyksen seitsemänkymmentävuotisesta taipaleesta.

Lehdessä on myös mielenkiintoisia henkilöhaastatteluja. Lehteen on haastateltu muun muassa patologina työskentelevää Samuli Vaittista, sairaalapappina toimivaa Harri Heinosta sekä Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen läheisyydessä asuvaa Lasse Ruohomäkeä. Lehti raottaa myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen syöpäneuvonta-asemalla neuvontahoitajana työskentelevän Eija Säterin arkea.

Matkarin mukana maailmalle

Lehdessä kerrotaan myös yhdistyksen etävastaanottotoiminnasta, joka mahdollistaa turvallisen kohtaamisen korona-aikana. Lehdessä perehdytään myös yhdistyksen nuorille aikuisille tarjoamaan toimintaan, jota ovat esimerkiksi Fuck Cancer -kahvit, keväällä järjestettävä nuorten aikuisten oma päivä sekä syksyllä pidettävä nuorten aikuisten oma kuntoutuskurssi.

Lehden mukana toimitetaan myös Terveystalon etuseteli, joka on leikattavissa takakannen toiselta puolelta. Etuseteliä ja voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä saa 10 euron arvoisen edun terveyden, hyvinvoinnin tai hammashoidon palveluista Terveystalossa. Lehdessä kerrotaan myös muista jäsenetuliikkeistä ja heidän tarjoamistaan eduista.

Lehden välissä toimitettavassa Matkatoimisto Matkarin omassa matkaliitteessä esitellään tämänvuotiset kotimaan- ja ulkomaanmatkat. Haluaisitko lähteä matkalle Islantiin, käsivarren Lappiin tai Utön majakkasaarelle? Kaikki nämä onnistuvat yhdessä Matkarin kanssa.

Liity Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi

Jos et vielä ole yhdistyksen jäsen, liity nyt ja pääset hyödyntämään monet rahanarvoiset jäsenedut. Liity jäseneksi täyttämällä verkkolomake tai ota yhteyttä jäsentoimistoon. Katso alta toimiston yhteystiedot ja aukioloajat.

Liity Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi

Ilmoita jäsentietojen muutoksesta

Onko jäsentietoihisi tullut muutoksia? Voit ilmoittaa ne verkkosivulla olevan lomakkeen kautta. Voit myös ottaa yhteyttä jäsentoimistoon. Katso alta toimiston yhteystiedot ja aukioloajat.

Ilmoita jäsentietojen muutoksista verkkolomakkeella

Ota yhteyttä jäsentoimistoon

Jäsentoimisto palvelee puhelimitse ja sähköpostitse maanantaista torstaihin klo 9.0016.30 numerossa 044 451 5565 ja osoitteessa matkari@lssy.fi. Perjantaisin toimisto on suljettu.

LOKI-lehti

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys julkaisee Oma Loki -lehden lisäksi myös toista, kerran vuodessa ilmestyvää LOKI-nimistä lehteä. Seuraava LOKI-lehti ilmestyy syyskuussa 2021, ja se jaetaan ilmaisjakeluna koko Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminta-alueelle.

Lue lisää LOKI-lehdestä