Katso Roosa nauha -päivän erikoisvideo ja ota liikuntavinkit talteen

Korkeushypääjä Heta Tuuri seisoo Turun yliopistollisen keskussairaalan edessä.

(12.10.2020)

Miten syöpää sairastavan tai sen sairastaneen kannattaa harrastaa liikuntaa? Miten liikunnasta voisi innostua ja miten sitä saisi harrastettua säännöllisesti?

Näihin ja muihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin vastauksia etsii Roosa nauha -kampanjan kunniaksi korkeushyppääjä Heta Tuuri, joka haastattelee Turun yliopistollisen keskussairaalan syöpätautien erikoislääkäri Salla Lempiäistä. Erikoiskoosteella syöpätautien fysioterapeutti Marianne Himberg antaa puolestaan ohjeet kotioloissa tehtävään lihasvoimaharjoitteluun sekä lymfa-aineenvaihduntaa aktivoiviin liikeharjoituksiin.

Katso erikoiskooste ja ota vinkit talteen! Video on katsottavissa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen YouTube-kanavalla sekä yhdistyksen Facebook-sivulla.

Siirry yhdistyksen YouTube-kanavalle
Siirry yhdistyksen Facebook-sivulle

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
Varainhankintakoordinaattori Kati Tilli
044 055 1571, kati.tilli@lssy.fi

Roosa nauha -päivän erikoiskoosteen ovat tehneet yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Läntinen Syöpäkeskus.