Risusavotta Meri-Karinan ympäristössä

(16.4.2015)

”Merinäköala takaisin” – risusavotta Meri-Karinan ympäristössä viikolla 17

Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksen kampusalueen puustonharvennustyöt on saatu lähes päätökseen, ja nyt on risusavotan vuoro. Ympäristöä siistitään risuista ja oksista maanantaina 20.4. alkavalla viikolla. Tervetuloa tekemään hyvää ja kantamaan kortesi kekoon!

Pihamaalle vuokrataan haketin, jota käyttää ammattihenkilö. Huomaathan säänmukaisen varustuksen – ja saappaat mukaan. Talkooväki saa vaivanpalkaksi kevyen lounaan, hyötyliikuntaa ja ennen kaikkea hyvän mielen. Osallistujien kesken arvotaan päivittäin viisi lippua toukokuussa järjestettävään soittokuntakonserttiin.

Risusavottaan osallistuvat kuuluvat talkoovakuutuksen piiriin ilmoittautuessaan ennakkoon Meri-Karinan infoon (02 2657 666, meri-karina@lssy.fi). Lisätietoa risusavotasta antaa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Minna Vaininen (02 2657 619, minna.vaininen@lssy.fi).

Meri-Karina on Hirvensalossa sijaitseva, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen omistama monitoimikeskus, jonka alueella toimivat tehostetun palveluasumisen koti Karinaranta, saattohoitoon erikoistunut Karinakoti ja Pyhän Henrikin ekumeeninen taidekappeli.

Risusavotta Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksen ympäristössä ma-su 20.–26.4. klo 9–16 osoitteessa Seiskarinkatu 35, Turku. Meri-Karinaan ajaa linja-auto nro 54 (YO-kylä–Papinsaari). Runsaasti ilmaista parkkitilaa.

Kuva: Pasi Leino