Suomen suurimmat joulumyyjäiset täyttävät Messukeskuksen 4. joulukuuta

(18.10.2021) (päivitetty 19.11.2021)

Suomen suurimmat joulumyyjäiset täyttävät Turun Messukeskuksen lauantaina 4.12.2021 klo 11–16! Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämistä suurmyyjäisistä on mahdollista hankkia kaikki yksilölliset lahjatavarat pukinkonttiin. Tapahtumaan on vapaa sisäänpääsy. Tervetuloa!

Myyntipaikat
Tervetuloa myyjäksi Suomen suurimpiin joulumyyjäisiin! Myyjäksi voi tulla yritys, seura tai yksityinen henkilö. Varaa myyntipaikkasi verkossa. Myyntipaikka on mahdollista varata myös puhelimitse numerosta 044 055 1571 (soitot arkisin). Myyntipaikkojen vuokraamisesta saatava tuotto käytetään Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tuottamaan toimintaan syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Myyjäisissä on käytössä koronapassi. Varaudu esittämään koronapassi sekä todistamaan henkilöllisyytesi sisääntulon yhteydessä. Lue lisää koronapassin käytöstä Turun Messukeskuksen verkkosivulta. Tutustu myös muihin Turun Messukeskuksen turvallisuusohjeistuksiin.

Siirry varaamaan myyntipaikka verkosta.

Muuta

• Myyjäisissä on käytössä koronapassi. Varaudu esittämään koronapassi sekä todistamaan henkilöllisyytesi sisäänpääsyn yhteydessä. Lue lisää koronapassin käytöstä Turun Messukeskuksen verkkosivulta. Tutustu myös muihin Turun Messukeskuksen turvallisuusohjeistuksiin.
  • Myyjäisiin on vapaa sisäänpääsy. Pysäköinti maksaa 6 euroa ja vaatesäilytys 2,5 euroa. Pysäköinti- ja vaatesäilytyksessä käyvät yleisimmät pankki- ja luottokortit. Pysäköinnin voi ostaa ennakkoon Messukeskuksen verkkokaupasta.
  • Varaathan mukaan riittävästi käteistä. Messukeskuksessa ei ole käteisautomaattia.
  • Messukeskukseen liikennöi myyjäispäivänä bussi numero 100. Bussi lähtee Turun keskustasta pysäkiltä T87 ja palaa Turun keskustan pysäkille T2. Katso aikataulu tästä. Bussi on maksullinen.
  • Nauti jouluinen lounasbuffet Messukeskuksen ravintolassa tai istahda kahvilaan kahvikupillisen äärelle.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys / joulumyyjäiset