Sykerö tarjoaa lastenhoitoapua keväällä 2018

(3.1.2018, päivitetty 3.3.2018)

Sykerö-kerho järjestää jäsenilleen infektioriskittömiä lastenhoitopäiviä Meri-Karinassa kuukausittain.

Seuraava lastenhoitopäivä on lauantaina 31.3. klo 11–17. Päivään voivat osallistua kaikenikäiset lapset ja nuoret, toimintaa toteutetaan osallistujien ikätaso ja toiveet huomioiden. Päivän aikana järjestetään ruokailu ja välipala. Lastenhoitopäivän lasten- ja nuortenohjaajat ovat tuttuja kesän kursseilta.

Meri-Karinan Airisto-salissa on samanaikaisesti aikuisten viikonloppukurssi, joten sali eikä leikkihuoneet ole käytössä. Kurssin aikuiset käyttävät vain Airisto-salia, joten käytössämme on koko talon toinen puoli, jonne viemme leikkitavarat. Luvassa on mm. askartelua, leikkiä, ulkoilua ja muuta yhteistä puuhaa.

Lapsia voi tulla päivän aikana hoitoon noin 20, etusijalla ovat infektioriskissä olevat lapset sisaruksineen sekä ne, jotka eivät ole osallistuneet lastenhoitopäiviin aiemmin. Loput osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Lopullinen ryhmäkoko ja lapsen osallistuminen vahvistetaan vanhemmalle 27.3.

Ilmoitathan lastenhoitopäivään osallistuvien lasten tiedot osoitteeseen sykero@lssy.fi viimeistään 26.3.

Ilmoita sähköpostissa lapsen/lapsien:

• nimi
  • ikä
  • arvioitu hoitoaika (tulo- ja lähtöaika)
  • onko lapsella infektioriskiä
  • mahdolliset allergiat ja muut huomiot

Loput kevään lastenhoitopäivät järjestetään

• la 28.4. klo 12–18
  • la 12.5. klo 12–18

Tarkemmat ilmoittautumisohjeet näihin päiviin lähetetään myöhemmin.

Lisätiedot: lapsiperhekoordinaattori Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi, 044 451 5655 (ma ja ke).