Tervetuloa Fuck Cancer -kahveille verkkoon!

Fuck Cancer -kahvit Turku

(10.9.2020)

Fuck Cancer -kahvit on tarkoitettu syövän sairastaneille ja syöpää sairastaville nuorille aikuisille (noin 18–40-vuotiaat) ja heidän läheisilleen. Kahveilla pääset tapaamaan muita saman kokeneita nuoria aikuisia sekä kuulemaan ja jakamaan kokemuksia. Kahvituksia vetävät yhdistyksen kaksi työntekijää ja vertaistukihenkilö. Keitä itsellesi kuppi kahvia tai teetä, avaa verkkoyhteys ja tule mukaan!

Syksyn tapaamiset järjestetään Teams-ohjelman välityksellä 15.9., 20.10., 17.11. ja 15.12. klo 17.00–18.30. Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Osallistu 20.10. pidettävään tapaamiseen alla olevasta linkistä:

Osallistu 20.10. pidettävään tapaamiseen

Linkit tuleviin tapaamisiin julkaistaan tällä sivulla sekä Sairastuneelle-sivulla noin viikkoa ennen kahvitusta.

Siirry Sairastuneelle-sivulle

Ohjeita liittymiseen

Liittyminen tietokoneella:

• Tapaamiseen kannattaa liittyä verkkoselaimen kautta. Klikkaa linkkiä ja valitse vaihtoehto ”Jatka tällä selaimella”. Tällöin voit itse kirjoittaa, millä nimellä liityt tapaamiseen. Tapaamiseen ei kannata liittyä Teams-sovelluksella, koska muutoin sähköpostiosoite näkyy muille osallistujille.
• Jos liityt tapaamiseen jonkun toisen perheenjäsenen tietokoneella, varmista, että liityt tapaamiseen nimenomaan verkkoselaimella. Muutoin voit vahingossa liittyä esimerkiksi toisen henkilön Teams-tilillä.

Liittyminen kännykällä:

• Voit ladata oman puhelimesi sovelluskaupasta Teams-sovelluksen. Klikkaa liittymislinkkiä ja valitse ”liity vieraana” (ei tarvitse kirjautua) ja kirjoita oma etunimi tai nimimerkki.

• Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi, 044 451 5655
  • Annamari Rivero, annamari.rivero@lssy.fi, 044 055 1583

Fuck Cancer -kahvit ovat Fuck Cancer -brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi.