Tervetuloa Salon paikallisosaston Matkalla mukana -iltaan

(20.3.2023)

Syöpä on psyykkisesti hyvin raskas koettelemus – miten jaksan henkisesti kriisin keskellä? Millaista tukea Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Salon paikallisosasto tarjoavat syöpää sairastavalle ja hänen läheisilleen? Tervetuloa tutustumaan toimintaan Salo-Karinan palveluasemalle tiistaina 18.4.2023 klo 17–19.

Salon paikallisosaston merkitys ja tuki sairastuneelle

• Tilaisuuden avaus, paikallisosaston johtokunnan jäsen Harri Leino
  • Mitä hyötyä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenyydestä on? yhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen
  • Henkinen jaksaminen, teologian tohtori Johannes Alaranta
  • Salon paikallisosaston merkitys ja tuki sairastuneelle, paikallisosaston johtokunta esittäytyy
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistys palvelee syöpään sairastuneita ja läheisiä: miten saa rintaproteesin, vertaistukea tai ammattiapua psyykkisiin ja sosiaalisiin haasteisiin? yhdistyksen sairaanhoitaja Eija Säteri
  • Tyks Salon sairaalan syöpätautien poliklinikan sairaanhoitajat Jaana Heikkinen ja Verna Metsävuori esittäytyvät
  • Kahvitarjoilu ja arpajaiset

Paikalla myös yhteistyökumppaneita ja jäsenetuliikkeitä.  Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Salo-Karinan palveluasema sijaitsee osoitteessa Helsingintie 52, Salo.

Salon paikallisosasto

Salon paikallisosasto on yksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen alaisuudessa toimivista paikallisosastoista, jonka toiminta-aluetta on Salo ja Somero. Paikallisosasto tarjoaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen monenlaista tietoa ja yhdessä tekemistä, kuten liikuntaa, vertaistukiryhmiä ja tapaamisiltoja.

Tutustu Salon paikallisosaston toimintaan