Tule ostoksille verkkokauppaan

Kuvassa on miniatyyriostoskärryt, jossa on pieniä pahvilaatikoita.

(9.4.2021)

Tiesitkö, että Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on verkkokauppa? Tutustu sen valikoimaan ja tee ostoksia! Verkkokauppa palvelee osoitteessa www.tassasinuavarten.fi.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on oma verkkokauppa, jossa on myynnissä lahjakortteja Turun Kuntokolmion fysioterapiapalveluihin, Meri-Karinan kauneus- ja jalkahoitolaan, parturi-kampaamo Studio Carpelaniin sekä alusvaate- ja uima-asuliike Merina-Shopiin. Verkkokauppaan lisätään koko ajan uusia tuotteita ja palveluja. Seuraa päivittyvää valikoimaa!

Tutustu verkkokauppaan

Tee hyviä tekoja lahjoitusalustalla

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on myös 70 hyvää tekoa -niminen lahjoitusalusta, jonka kautta yhdistys kerää lahjoituksia yleishyödylliseen toimintaansa.

Eettisessä lahjakaupassa voi esimerkiksi tukea nuorten aikuisten Fuck Cancer -kahveja, lasten ja nuorten chat-palvelua, lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerhon vertais- ja virkistystoimintaa, englannin- ja ruotsinkielisten palvelujen kehittämistä sekä yhdistyksen ammattilaisten vierailuja sairaalan osastoilla.

Tutustu lahjoitusalustaan

Yhdistys juhlistaa 70-vuotista taivaltaan

Verkkokauppa ja lahjoitusalusta on perustettu yhdistyksen 70-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. Vuonna 1951 perustettu Lounais-Suomen Syöpäyhdistys täyttää tänä vuonna 70 vuotta. Verkkokaupalla ja lahjoitusalustalla on oma Facebook-sivu sekä Instagram-tili. Seuraa niitä, niin kuulet ensimmäisten joukossa uusista tuotteista ja palveluista sekä lahjoituskohteista.

Seuraa Facebook-sivua
Seuraa Instagram-tiliä

Keräys järjestetään Poliisihallituksen luvalla numero RA/2019/563.

Lue lisää keräyksestä