Vertaistukea nuorten aikuisten päivästä

Kaksi käsintehtyä paperista sydänkoristetta on asetettu ruskean paperin päälle.

(7.9.2020)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestää oman päivän nuorille aikuisille. Päivä on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorena aikuisena syöpään sairastuneille tai sen sairastaneille ja heidän läheisilleen. Päivän aikana pääsee tapaamaan muita saman kokeneita nuoria aikuisia. Tapahtuma pidetään lauantaina 3. lokakuuta – ilmoittaudu mukaan 20. syyskuuta mennessä!

Päivän ohjelmaan sisältyy myös fysioterapeutti Marianne Himbergin ohjaama liikkuvuusharjoittelutunti sekä positiivisen psykologian asiantuntija Mia Kuusiston luento positiivisesta psykologiasta. Mukana päivässä ovat myös Fuck Cancer -kahveilta tutut sairaanhoitaja Annamari Rivero ja lapsiperhekoordinaattori Pia Ilves. Tapahtuma järjestetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku) lauantaina 3. lokakuuta klo 9.45–20.00. Päivä ruokailuineen on osallistujille täysin maksuton.

9.45 Saapuminen Meri-Karinaan
10.00–11.00 Lempeää liikkuvuusharjoittelua, Marianne Himberg
11.30–12.30 Lounas
12.30–15.00 Vertaistukikeskustelu, Annamari Rivero ja Pia Ilves
15.00–16.00 Välipala ja tauko
16.00–18.00 Positiivinen psykologia, Mia Kuusisto
18.00–20.00 Illanvietto

Ilmoittaudu alla olevasta linkistä viimeistään 20.9.

Siirry ilmoittautumiseen

Mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä korkeintaan 30 henkilöä. Ilmoittautuneille lähetetään lisätietoa ja hygieniaohjeistukset ilmoittautumisajan päätyttyä.

• Annamari Rivero, annamari.rivero@lssy.fi / 044 0551 583
  • Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi / 044 451 5655

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Fuck Cancer -kahvit verkossa

Keitä itsellesi kuppi kahvia tai teetä, avaa verkkoyhteys ja tule mukaan! Tapaamiset toteutetaan etäyhteydellä 15.9., 20.10., 17.11. ja 15.12.

Lue lisää Fuck Cancer -kahveista

Fuck Cancer -kahvit ovat Fuck Cancer -brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi.

Kuva: Adobe Stock