Etuset

Etuset-ryhmä on eturauhassyöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitettu ryhmä, joka tarkoituksena on tarjota tietoa eturauhassyövästä, sen hoidosta ja sairauden vaikutuksesta elämään sekä luoda potilaille ja heidän läheisilleen mahdollisuus tavata muita saman sairauden kokeneita ja tarjota virkistystä.

Ajankohtaista

Koronavirustilanteen takia syksyn 2020 luento- ja keskustelutilaisuudet on valitettavasti peruttu. Suunnittelemme vuoden 2021 toimintaa ja tiedotamme siitä tällä sivulla.

Ryhmällä on oma toimikunta, joka suunnittelee ja ohjaa ryhmän toimintaa ryhmäläisten toiveiden, tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Liittyäksesi Etuset-ryhmään ja saadaksesi ryhmän postia, ilmoita nimesi ja osoitetietosi joko

• puhelimitse Meri-Karinaan, p. 02 2657 666
  • postitse Meri-Karinaan (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku)
  • tai sähköpostitse Etuset-ryhmän osoitteeseen etusetpotilaat@gmail.com

Ryhmässä ei ole erillistä jäsenmaksua, mutta edellytämme ryhmäläisten olevan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä. Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2020 on 22 euroa. Jäsenenä olet oikeutettu moniin jäsenetuihin.

Liity Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi

Liikuntakerho miehille ja naisille

HUOM! Koronavirustilanteen takia liikuntakerhoa ei toistaiseksi järjestetä.

Eturauhassyöpäpotilaiden liikuntakerho jatkaa toimintaansa Meri-Karinassa klo 12.00 maanantaisin. Jumppa kestää n. 45 minuuttia, jonka jälkeen sauna- ja uima-allasosasto on varattu jumppaajille klo 15.00 saakka. Ohjelmassa on mm. mattojumppaa, kuntopiiriä ja kuntosaliharjoittelua jokaisen oman kunnon mukaan. Ei tarvita aikaisempaa jumppa- tai liikuntakokemusta.

Liikuntakerholaisille 10 kerran maksu on 25 € tai kertamaksuna 3 €. Maksu Meri-Karinan infoon. Liikuntakerhon ohjaajana toimii Turun Kuntokolmion fysioterapeutti tai kuntohoitaja. Jos olet kiinnostunut yhdessä liikkumisesta tutussa porukassa, tule mukaan maanantaisin. Mukaan mahtuu ja voit tulla kesken kaudenkin. Liikuntakerho on tarkoitettu sekä miehille että naisille.

Ota yhteyttä

• Janne Tamminen, Etuset-ryhmän puheenjohtaja, 040 963 0026, etusetpotilaat@gmail.com
  • Kati Tilli, Etuset-ryhmän yhteyshenkilö, 02 2657 841, kati.tilli@lssy.fi

Siirry Etuset-ryhmän Facebook-sivulle