Etuset

Etuset-ryhmä on eturauhassyöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitettu ryhmä, joka tarkoituksena on tarjota tietoa eturauhassyövästä, sen hoidosta ja sairauden vaikutuksesta elämään sekä luoda potilaille ja heidän läheisilleen mahdollisuus tavata muita saman sairauden kokeneita ja tarjota virkistystä.

Ryhmällä on oma toimikunta, joka suunnittelee ja ohjaa ryhmän toimintaa ryhmäläisten toiveiden, tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Liittyäksesi Etuset-ryhmään ja saadaksesi ryhmän postia, ilmoita nimesi ja osoitetietosi joko

• puhelimitse Meri-Karinaan, p. 02 2657 666
  • postitse Meri-Karinaan (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku)
  • tai sähköpostitse Etuset-ryhmän osoitteeseen etusetpotilaat@gmail.com

Ryhmässä ei ole erillistä jäsenmaksua, mutta edellytämme ryhmäläisten olevan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä. Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2019 on 22 euroa. Jäsenenä olet oikeutettu moniin jäsenetuihin.

Luento- ja keskusteluryhmätoiminta

Eturauhassyöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetut luento- ja keskustelutilaisuudet järjestetään yleensä kuukauden kolmantena keskiviikkona (huomioi ohjelmassa olevat poikkeukset) Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa, osoitteessa Seiskarinkatu 35, Turku. Kokoontumisten yhteydessä on kahvitarjoilu ja arpajaiset.

Vuosi 2019

• 19.9. klo 18 Grilli-ilta
  • 16.10. klo 18 Syöpätautien erikoislääkäri Timo Joensuu, Docrates
  • 20.11. klo 18 Poliisin puheenvuoro
  • 11.12. klo 18 Joulujuhla Meri-Karinassa

Liikuntakerho miehille ja naisille

Eturauhassyöpäpotilaiden liikuntakerho jatkaa toimintaansa 7.1.2019 Meri-Karinassa klo 12.00 maanantaisin. Jumppa kestää n. 45 minuuttia, jonka jälkeen sauna- ja uima-allasosasto on varattu jumppaajille klo 15.00 saakka. Ohjelmassa on mm. mattojumppaa, kuntopiiriä ja kuntosaliharjoittelua jokaisen oman kunnon mukaan. Ei tarvita aikaisempaa jumppa- tai liikuntakokemusta.

Liikuntakerholaisille 10 kerran maksu on 25 € tai kertamaksuna 3 €. Maksu Meri-Karinan infoon. Liikuntakerhon ohjaajana toimii Turun Kuntokolmion fysioterapeutti tai kuntohoitaja. Jos olet kiinnostunut yhdessä liikkumisesta tutussa porukassa, tule mukaan maanantaisin. Mukaan mahtuu ja voit tulla kesken kaudenkin. Liikuntakerho on tarkoitettu sekä miehille että naisille.