Jäsenhuone

Nyt voit ladata jäsenkortin matkapuhelimeesi sekä tarkistaa ja muokata jäsentietojasi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten omassa Jäsenhuoneessa.

Mitä Jäsenhuoneessa on?

• Mobiilijäsenkortti. Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta muun muassa lääkäriasemilta sekä lukuisista jäsenetuliikkeistä. Voit ladata jäsenkortin matkapuhelimeesi, jolloin se kulkee mukanasi.
  • Omat tiedot. Voit tarkistaa, että jäsenrekisterissä oleva puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat ajan tasalla ja tarvittaessa voit muokata niitä. Osoitetiedot päivittyvät automaattisesti Postin kautta.
  • Jäsenmaksu. Mikäli vuotuinen jäsenmaksusi on maksamatta, voit hoitaa sen Jäsenhuoneessa.
  • Taloudellinen tuki syöpään sairastuneille. Voit hakea alkuavustusta ja/tai hoitopäiväkorvausta myös sähköisesti. Katso hakuehdot. Alkuavustusta varten tarvitset hoitavan tahon todistuksen, jonka voit liittää hakemukseen joko skannattuna tai kuvatiedostona. Ota lomake mukaan asioidessasi hoitavan tahon luona ja pyydä heidän edustajaansa täyttämään ja allekirjoittamaan lomake. Hoitopäiväkorvausta hakiessasi syötä yhden laskun tiedot kerrallaan (yksi lasku = yksi hakemus) ja skannaa tai ota kuva laskusta hakemuksen liitteeksi. Kun hakemus on tehty, näet hakemukset ja niiden tilanteen Jäsenhuoneessa: onko hakemus käsittelyssä, maksussa tai mahdollisesti hylätty. Lue täältä maksatusrajasta.
  • Ilmoittautuminen vapaaehtoiseksi. Yhdistys tarjoaa vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille monenlaisia toimintamahdollisuuksia. Voit toimia esimerkiksi lipaskerääjänä, liikenteenohjaajana tai auttaa muun muassa kahvituksissa ja kunnostustöissä. Jäsenhuoneen kautta voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Miten otan Jäsenhuoneen käyttöön?

Kirjautuminen Jäsenhuoneeseen edellyttää, että sähköpostiosoitteesi löytyy yhdistyksen jäsenrekisteristä. Jos et vielä ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi jäsenrekisteriin, ilmoita se puhelimitse 02 2657 913, sähköpostitse jasentoimisto@lssy.fi tai lomakkeella.

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.lssy.fi.

Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinun tulee tilata itsellesi salasana. Tilaa salasana klikkaamalla Tilaa uusi salasana -linkkiä. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sille varattuun tekstikenttään ja seuraa saamiasi ohjeita.

Ongelmia salasanan tilaamisessa? Katso ohjeet.

Miten lisään Jäsenhuoneen kännykkääni?

Lisää Jäsenhuone kännykkäsi aloitusnäyttöön, jolloin mobiilikortin käyttö on näppärää. Näin teet lisäyksen:

Android: 1) Avaa sivu oma.lssy.fi Chrome-selaimeen ja kirjaudu sisään 2) Klikkaa kolmea pistettä selaimen oikeassa yläkulmassa 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää aloitusnäyttöön” 4) Klikkaa ”Lisää”.

iOS: 1) Avaa sivu oma.lssy.fi Safari-selaimeen ja kirjaudu sisään 2) Klikkaa selaimen alareunassa keskellä olevaa nuolikuvaketta 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää Koti-valikkoon” 4) Klikkaa ”Lisää” oikeasta yläkulmasta.

Huomaathan, että lisäystavoissa voi olla eroja.

Kysyttävää?

• Jos sinulla on Jäsenhuoneeseen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä jäsentoimistoon sähköpostitse jasentoimisto@lssy.fi. Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.
  • Maksutonta digiopastusta on saatavilla Meri-Karinassa torstaina 11.4. klo 13–15 sekä maanantaina 27.5. klo 13–15 ja klo 17–20. Ota laitteesi mukaan opastukseen. Meri-Karina sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35, Turku.
  • Digiopastusta yhdistyksen kaikkiin sähköisiin palveluihin saa Turun yliostollisessa keskussairaalassa sijaitsevalta yhdistyksen neuvontapisteeltä joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 9–12. Neuvontapiste sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa.

Hyvä tietää

Jäsenhuonetta voi käyttää sekä tietokoneen, älypuhelimen että tabletin internet-selaimella. Paperinen jäsenkortti säilyy mobiilikortin rinnalla. Jos et halua ottaa mobiilikorttia käyttöösi, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Etkö vielä ole Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen? Liity jäseneksi täällä.