Liity jäseneksi

Liittymällä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi olet oikeutettu moniin etuihin. Saat esimerkiksi alennusta yksityisiltä lääkäriasemilta sekä lukuisista jäsenliikkeistä.

Voit liittyä jäseneksemme täyttämällä verkkolomakkeen tai ottamalla yhteyttä jäsentoimistoon. Vuoden 2024 jäsenmaksulasku sekä Oma Loki -lehti lähetetään sinulle postitse viikolla 7/2024.

Verkkolomake

Siirry täyttämään verkkolomake

Jäsenmaksut

• Henkilöjäsenet (potilas- ja kannatusjäsenet) 25 €
  • Perhejäsenyys (lapsisyöpäpotilasperheet. Kattaa vanhemmat ja samassa taloudessa asuvat perheen lapset) 32 €
  • Yhteisöjäsenmaksu 50 €

Jäsenmaksukausi on 1.3.–28.2.

Jäsenedut

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat muun muassa alennusta jäsenliikkeistä sekä yksityisiltä lääkäriasemilta.

Lue lisää jäseneduista

Meri-Karinan hyvinvointikeskus
Seiskarinkatu 35, 20900 Turku
02 2657 913, jasentoimisto@lssy.fi
Jäsentoimisto avoinna ma–to klo 9.00–15.00

Liity jäseneksi

Syöpäjärjestöjen jäsenet Annuli, Johanna, Pernilla ja Mauno kertovat videolla, miksi jäsenyys syöpäyhdistyksessä kannattaa ja on merkityksellistä. Liity sinäkin Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi ja saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja!

Tietosuojaseloste

Tutustu tietosuojaselosteeseen