Liity jäseneksi

Liittymällä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi olet oikeutettu moniin etuihin.

Voit liittyä jäseneksemme täyttämällä verkkolomakkeen tai ottamalla yhteyttä jäsentoimistoomme. Liityttyäsi jäseneksi saat postitse jäsenkortin, laskun sekä ajankohtaiset julkaisumme. Huomaathan, että vuoden 2021 jäsenmaksukausi jatkuu 28.2.2022 saakka. Vuoden 2022 jäsenlasku ja -kortti  lähetetään postitse helmikuun toisella viikolla.

Täytä verkkolomake

Siirry täyttämään verkkolomake

Liittymislomake aukeaa omaan ikkunaan. Osoiterivillä näkyy palveluntarjoajamme osoite secure.jaicom.com.

Tutustu tietosuojaselosteeseen (pdf)

Ota yhteyttä jäsentoimistoon

Palvelemme Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku) puhelimitse 044 451 5565 ja sähköpostitse jasentoimisto@lssy.fi. Huomaathan uuden sähköpostiosoitteen. Jäsentoimisto on lisäksi avoinna keskiviikkoisin klo 9.00–15.00 osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 30, Turku.

Jäsenmaksut vuonna 2022

• Henkilöjäsenet (potilas- ja kannatusjäsenet) 22 €
  • Perhejäsenyys (lapsisyöpäpotilasperheet, kattaa vanhemmat ja samassa taloudessa asuvat perheen lapset) 32 €
  • Yhteisöjäsenmaksu 50 €
  • Kuntajäsenmaksu 0,025 € / kunnan as

Tutustu jäsenetuihin

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat muun muassa alennusta jäsenliikkeistä sekä yksityisiltä lääkäriasemilta.

Lue lisää jäseneduista