Joulu Anttolanhovissa 23.-26.12.2020

Anttolanhovi sijaitsee puhtaan luonnon keskellä Saimaan rannan tuntumassa. Hotelli tarjoaa unohtumattomia elämyksiä jouluisissa tunnelmissa. Luvassa on herkuttelua ja hemmottelua hotellin perinteikkään jouluohjelman parissa. Anttolan joulukirkko kutsuu hiljentymään. Matkan varrella tulevat tutuiksi myös Kinnarin tila Hollolassa ja Kymen Paviljonki Kouvolassa.

Matkaohjelma

Keskiviikko 23.12.

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 9.00. Ajetaan Hollolaan Kinnarin tilalle, jossa nautitaan kahvit 350 vuotta vanhalla sukutilalla viljavainioiden keskellä. Maatilan pihapiirissä sijaitsee sisustus-, lahja- ja puutarhatuotteita myyvä tunnelmallinen tilamyymälä nimeltä Pioni ja piironki, josta voi ostaa mukaansa viime hetken joulupaketit. Jatketaan matkaa Anttolanhoviin, jonne majoitutaan kolmeksi yöksi. Päivällinen ravintolassa ja illalla lyhtykävelyä hotellin pihapiirissä.

Torstai 24.12.

Aamiainen ravintolassa. Päivän aikana monipuolisesti perinteistä jouluohjelmaa ja puurotarjoilu. Halukkaille kuljetus Anttolan joulukirkkoon. Päivällinen ja joulupukin vierailu. Halutessasi voit tuoda läheisellesi lahjan, jonka joulupukki jakaa illallisen aikana.

Perjantai 25.12.

Aamiainen ravintolassa. Hotellin jouluohjelmaa ja mahdollisuus käydä savusaunassa. Lounas ja päivällinen juhlapöydästä.

Lauantai 26.12.

Aamiaisen jälkeen huoneiden luovutus. Ajetaan Kouvolaan Kymen Paviljonkiin, jossa voi käydä Pentikin myymälässä ennen lounastarjoilua. Jatketaan matkaa Turkuun, jonne saavutaan noin klo 18.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 570 €
  • ei-jäsenet 590 €

Lisämaksu yhden hengen huoneesta 100 €

Hintaan sisältyy:

• linja-autokuljetukset
  • 3 yön majoitus
  • 3 aamiaista, 3 lounasta, 3 päivällistä, 3 kahvitarjoilua
  • jouluohjelma hotellissa
  • sauna- ja allasosaston käyttö
  • matkanjohtajan palvelu