Julkaisut

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys toimittaa kahta julkaisua, joista toinen on Loki-lehti ja toinen Oma Loki -lehti. Molemmat julkaisut välittävät luotettavaa ja ajankohtaista tietoa syöpätautien ehkäisystä, hoidosta ja tutkimuksesta.

Loki-lehti

Vuosittain lokakuussa julkaistavassa Loki-lehdessä kerrotaan luotettavasti syövän ehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta sekä tutkimuksesta. Lehti jaetaan ilmaisjakeluna Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen koko toiminta-alueelle sekä yhdistyksen sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille valtakunnallisesti. Lehden painosmäärä on noin 210 000 kappaletta. Lehti ilmestyy myös digitaalisena näköisversiona.

Siirry vuoden 2021 näköislehteen
Siirry lehtiarkistoon
Avaa mediakortti (vuosi 2022) (pdf)

Oma Loki -lehti

Vuosittain helmikuussa julkaistava Oma Loki -lehti on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten oma jäsenlehti. Lehden mukana myös toimitetaan jäsenmaksulasku sekä jäsenkortti sekä esitellään yhdistyksen matkakerhon koti- ja ulkomaan matkakohteet. Lehti postitetaan yhdistyksen jäsenille sekä jaetaan yhdistyksen sidosryhmille ja yhteiskumppaneille alueellisesti. Lehden painosmäärä on noin 33 000 kappaletta. Lehti ilmestyy myös digitaalisena näköisversiona.

Siirry vuoden 2022 näköislehteen
Siirry lehtiarkistoon

Ilmoitusmyynti

Sirpa Koskinen