Lahjoitukset ja keräykset

Joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Kenenkään ei pitäisi jäädä sairautensa kanssa yksin. Lahjoittamalla autat meitä auttamaan. Voit esimerkiksi tehdä kertalahjoituksen, järjestää merkkipäivä- tai muistokeräyksen tai muistaa yhdistystä testamentissasi.

Hyväntekeväisyystilaisuudet

Haluaisitko toimia yhteistyökumppaninamme hyväntekeväisyystilaisuuksissa tai järjestää hyväntekeväisyystilaisuuden, jonka kohteena on Lounais-Suomen Syöpäyhdistys?

Yritysyhteistyö

Kiinnostaako yhteistyö järjestön kanssa, joka vaikuttamis- ja edunvalvontatyön myötä on kehittynyt syöpäpotilaiden ja heidän ongelmiensa asiantuntijaksi, arjen tukiverkostoksi ja yhteisöllisyyden areenaksi?

Vapaaehtoistoiminta

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa vapaaehtoisille monenlaisia tehtäviä. Voit toimia esimerkiksi pihatalkoissa, kahvitilaisuuksissa, lipaskeräyksissä tai vertaistukihenkilönä.

Apurahat

Lounaissuomalaiset Syöpäjärjestöt myöntää apurahoja tieteelliseen tutkimustyöhön sekä kansainväliseen opiskeluun.