Lahjoitukset ja keräykset

Lahjoittamalla teet hyvää ja autat meitä auttamaan. Voit halutessasi kohdentaa lahjoitusvarat tiettyyn toimintaan merkitsemällä toiveen viestikenttään.

Roosa nauha -keräys on käynnissä

Syöpien vastaista työtä edistävää keräystä voi tukea ostamalla Roosa nauhan tai keräystuotteita tai tekemällä lajoituksen. Roosa nauha tuotoilla tarjotaan sairastuneille ja heidän läheisilleen maksutonta alueellista ja valtakunnallista neuvontapalvelua sekä rahoitetaan periytyvyysneuvontaa. Nauhamyynnillä tuetaan myös potilasosastojen ja -kerhojen toimintaa. Roosa nauha -keräys on Syöpäsäätiön kampanja. Sen symboli on roosan värinen nauha.

Osta Roosa nauha itsellesi

Roosa nauhoja on myynnissä kaikissa S-ketjun, K-ryhmän ja Lindexin myymälöissä. Nauhan hinta on 4 euroa. Nauhoja on myynnissä Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku). Myös yhdistyksen paikallisosastot myyvät nauhoja omilla alueillaan.

Muista nämä päivät

• Roosa nauha -keräys järjestetään 22.9.1.11.2020.
  • Roosa nauha -päivää vietetään 9.10. Päivän kunniaksi Turun kaupunki ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys valaisevat Turun Kirjastosillan vaaleanpunaiseksi.
  • Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa -lähetys esitetään MTV3-kanavalla 1.11.

Siirry Syöpäsäätiön verkkosivulle

Osta Roosa nauhat henkilöstöllesi

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys myy Roosa nauhoja yrityksille ja yhteisöille 4 euron kappalehintaan ja toimittaa tilatut nauhat perille postimaksutta.

Yhteydenotot: varainhankintakoordinaattori kati.tilli@lssy.fi, p. 044 0551 571.

Keräykset

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys r.y. on saanut 28.6.2019 tehdyllä päätöksellä luvan (numero RA/2019/563) keräystoiminnan suorittamiseen Varsinais-Suomen, Satakunnan ja Kanta-Hämeen maakuntien alueella. Keräystapoina on luvan mukaisesti mahdollisuus käyttää tilisiirtolomakkeita, nettilahjoituksia ja keräyslippaita. Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa on voimassa 27.6.2021 asti.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry:n rahankeräystili: FI96 5713 4520 0005 05
Voit lahjoittaa myös MobilePayn avulla lyhytnumerolla 94488

Kerätyt varat käytetään:

• syöpäpotilaiden neuvontatoimintaan
  • syövän varhaistoteamisen helpottamiseen ja siihen tarvittavien laitteiden hankintaan
  • toimitilojen parantamiseen
  • syöpäpotilaiden taloudelliseen tukemiseen
  • lapsisyöpäpotilaiden virkistystoimintaan

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry esittää kaikille lahjoittajille sydämelliset kiitoksensa!

Merkkipäiväkeräykset ja muistolahjoitukset

Yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt voivat halutessaan lahjoittaa varoja syöväntorjuntatyöhön kunnioittaakseen merkkipäiväänsä viettävän tai edesmenneen toivetta. Adressi toimitetaan päivänsankarille tai poisnukkuneen omaisille. Adressin toimittamista varten ilmoitathan ystävällisesti yhteystietosi ville.viitanen@lssy.fi.

Lahjoittaja voi halutessaan kohdentaa lahjoitusvarat tiettyyn toimintaan, kuten lapsisyöpäpotilaille tai tieteelliseen tutkimukseen. Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Ville Viitanen, 02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi.

Testamenttilahjoitukset

Jos haluatte testamentissanne huomioida syöväntorjuntatyön, syövän tieteellisen tutkimuksen tai saattohoidon tukemisen, teitä palvelevat:

Ville Viitanen, toimitusjohtaja
02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi

Martti Brander, asianajaja, varatuomari
Asianajotoimisto Brander & Manner Oy
Kristiinankatu 3, 20100 Turku
02 511 7000, brander-manner.fi

Käytännön asioiden sujuvoittamiseksi, otathan yhteyttä toimitusjohtaja Ville Viitaseen ennen lahjoituksen suorittamista.

Muista surussa adressilla

Adressi on arvokas ja kaunis tapa muistaa edesmennyttä ja ottaa osaa hänen läheisensä suruun. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen adresseja voi ostaa Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta (Seiskarinkatu 35, Turku) sekä jäsentoimistosta (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku). Hinta yhdistyksen jäsenille 10 €, muille 12 €/kpl. Lisäksi myynnissä on jouluisia enkelikortteja hintaan 1,50 €/kpl.

Adressien tuotto suunnataan syöpäpotilastoiminnan hyväksi. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa voit tukea myös liittymällä jäseneksi. Tiedustelut: 02 2657 913, matkari@lssy.fi

Adresseissa tekstit ovat seuraavat:

Muistolause sisälehdellä: ”Muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen”

Adressien kannet. Avaa kuva suurempana.

Tue toimintaa liittymällä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi.