Lahjoitukset ja keräykset

Lahjoittamalla teet hyvää ja autat meitä auttamaan. Voit halutessasi kohdentaa lahjoitusvarat tiettyyn toimintaan merkitsemällä toiveen viestikenttään.

Keräykset

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys r.y. on saanut 28.6.2019 tehdyllä päätöksellä luvan (numero RA/2019/563) keräystoiminnan suorittamiseen Varsinais-Suomen, Satakunnan ja Kanta-Hämeen maakuntien alueella. Keräystapoina on luvan mukaisesti mahdollisuus käyttää tilisiirtolomakkeita, nettilahjoituksia ja keräyslippaita. Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa on voimassa 27.6.2021 asti.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry:n rahankeräystili: FI96 5713 4520 0005 05

Kerätyt varat käytetään:

• syöpäpotilaiden neuvontatoimintaan
  • syövän varhaistoteamisen helpottamiseen ja siihen tarvittavien laitteiden hankintaan
  • toimitilojen parantamiseen
  • syöpäpotilaiden taloudelliseen tukemiseen
  • lapsisyöpäpotilaiden virkistystoimintaan

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry esittää kaikille lahjoittajille sydämelliset kiitoksensa!

Merkkipäiväkeräykset ja muistolahjoitukset

Yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt voivat halutessaan lahjoittaa varoja syöväntorjuntatyöhön kunnioittaakseen merkkipäiväänsä viettävän tai edesmenneen toivetta. Adressi toimitetaan päivänsankarille tai poisnukkuneen omaisille. Adressin toimittamista varten ilmoitathan ystävällisesti yhteystietosi ville.viitanen@lssy.fi.

Lahjoittaja voi halutessaan kohdentaa lahjoitusvarat tiettyyn toimintaan, kuten lapsisyöpäpotilaille tai tieteelliseen tutkimukseen. Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Ville Viitanen, 02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi.

Testamenttilahjoitukset

Jos haluatte testamentissanne huomioida syöväntorjuntatyön, syövän tieteellisen tutkimuksen tai saattohoidon tukemisen, teitä palvelevat:

Ville Viitanen, toimitusjohtaja
02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi

Martti Brander, asianajaja, varatuomari
Asianajotoimisto Brander & Manner Oy
Kristiinankatu 3, 20100 Turku
02 511 7000, brander-manner.fi

Käytännön asioiden sujuvoittamiseksi, otathan yhteyttä toimitusjohtaja Ville Viitaseen ennen lahjoituksen suorittamista.

Muista surussa adressilla

Adressi on arvokas ja kaunis tapa muistaa edesmennyttä ja ottaa osaa hänen läheisensä suruun.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen adresseja voi ostaa Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta (Seiskarinkatu 35, Turku) sekä jäsentoimistosta (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku). Hinta yhdistyksen jäsenille 10 €, muille 12 €/kpl. Lisäksi myynnissä on jouluisia enkelikortteja hintaan 1,50 €/kpl.

Adressien tuotto suunnataan syöpäpotilastoiminnan hyväksi. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa voit tukea myös liittymällä jäseneksi. Tiedustelut: 02 2657 913, matkari@lssy.fi

Adresseissa tekstit ovat seuraavat:

Muistolause sisälehdellä: ”Muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen”