Anne Mattilan joulukonsertti Turun Mikaelinkirkossa

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestää Anne Mattilan tähdittämän lämminhenkisen joulukonsertin Turun Mikaelinkirkossa tiistaina 3.12.2019 klo 19. Konsertista saatava tuotto ohjautuu syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä elämänlaadun parantamiseen.

Pian kaksikymmentä vuotta joulukiertueita tehnyt Anne Mattila esiintyy konsertissa kitaran ja pianon säestyksellä. Konsertti vaalii perinteisen joulun tunnelmaa. Luvassa on perinteisiä joululauluja, mutta myös muutamia Mattilan itse kirjoittamia kappaleita. Mikaelinkirkon konsertti on Mattilan yksitoista konserttia käsittävän joulukonserttikiertueen käynnistävä konsertti.

Lippuja voi ostaa Ticketmasteristä, Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta sekä Matkatoimisto Matkarista. Osta omasi ajoissa!

Lippujen hinnat

• Liput helposti Ticketmasterista, osoitteesta www.ticketmaster.fi, alk. 33 € (sis. käsittelykulut)
  • Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta ja Matkatoimisto Matkarista 30 €
  • Ovelta 35 €

Ryhmäliput

Haluaisitko kiittää asiakasta tai palkita työntekijää? Haluaisitko lähteä harrastusseuran kanssa konserttiin? Liput helposti Ticketmasterista, osoitteesta www.ticketmaster.fi.

• Ryhmälippu (min. 10 henkilöä) 30,00 € / lippu
  • Ryhmälippu (min. 26 henkilöä) 27,50 € / lippu

Pysäköinti

Auton voi pysäköidä Mikaelinkirkon lähellä oleviin kadunvarsiparkkeihin. Kirkkoon pääsee hyvin myös julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelusta. Mikaelinkirkon ovet avautuvat ennen konsertin alkamista klo 18.00.

Yhteydenotot

• Tapahtumavastaava Kati Tilli 044 055 1571 / kati.tilli@lssy.fi
  • Meri-Karinan hyvinvointikeskus Seiskarinkatu 35, 20900 Turku (02 2657 666, meri-karina@lssy.fi)
  • Matkatoimisto Matkari Itäinen Pitkäkatu 30, 20700 Turku (02 2657 913, matkari@lssy.fi)

Muuta

Lue syksyn LOKI-lehdestä Anne Mattilan haastattelu ”Rakastan jakaa joulu tunnelmaa”. Pääset näköislehteen tästä. Haastattelu on sivulla 16.