Verkkokauppa

Tiesitkö, että Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on oma verkkokauppa? Tutustu sen valikoimaan ja tee ostoksia!

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on oma verkkokauppa, joka palvelee osoitteessa www.tassasinuavarten.fi. Verkkokaupassa on myynnissä lahjakortteja Turun Kuntokolmion fysioterapiapalveluihin, Meri-Karinan kauneus- ja jalkahoitolaan, parturi-kampaamo Tutta Carpelaniin sekä alusvaate- ja uima-asuliike Merina-Shopiin. Verkkokauppaan lisätään koko ajan uusia tuotteita.

Tutustu verkkokauppaan

Tee hyviä tekoja lahjoitusalustalla

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksellä on myös 70 hyvää tekoa -niminen lahjoitusalusta, jonka kautta yhdistys kerää lahjoituksia yleishyödylliseen toimintaansa.

Eettisessä lahjakaupassa on voi esimerkiksi tukea nuorten aikuisten Fuck Cancer -kahveja, lasten ja nuorten chat-palvelua, lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerhon vertais- ja virkistystoimintaa, englannin- ja ruotsinkielisten palvelujen kehittämistä sekä yhdistyksen ammattilaisten vierailuja sairaalan osastoilla.

Tutustu lahjoitusalustaan

Yhdistys juhlistaa 70-vuotista taivaltaan

Verkkokauppa ja lahjoitusalusta on perustettu yhdistyksen 70-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. Vuonna 1951 perustettu Lounais-Suomen Syöpäyhdistys täyttää tänä vuonna 70 vuotta. Verkkokaupalla ja lahjoitusalustalla on oma Facebook-sivu ja Instagram-tili. Seuraa niitä, niin kuulet ensimmäisten joukossa uusista tuotteista ja palveluista sekä lahjoituskohteista.

Seuraa Facebook-sivua
Seuraa Instagram-tiliä

Keräys järjestetään Poliisihallituksen luvalla numero RA/2021/804.

Lue lisää keräyksestä