Matkari

Matkatoimisto Matkari on yli kolmenkymmenen vuoden ajan vienyt Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä ja muita matkustajia moniin mielenkiintoisiin kotimaan ja ulkomaan matkakohteisiin. Lähde virkistävälle matkalle!

Lähdetpä lähelle tai kauas, Matkarin matkalla voit luottaa siihen, että matkasi on huolellisesti suunniteltu ja sinusta pidetään hyvää huolta kotiportilta maailmalle ja takaisin. Palveluksessasi on asioista huolehtiva kielitaitoinen matkanjohtaja ja joukko asiantuntevia paikallisoppaita. Monet Matkarin asiakkaista lähtevät mukaan uudelleen joka vuosi, ja uudet matkailijat ovat aina lämpimästi tervetulleita!

Tältä sivulta näet matkatarjontamme, josta löytyy toivottavasti juuri sinua kiinnostava paketti. Voimme räätälöidä myös mahdollisen oman ryhmäsi toiveiden mukaisen matkaohjelman. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja annamme lisätietoja.

Matkari Oy:n matkojen vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkari Oy, ellei toisin ole mainittu. Matkari Oy on rekisteröitynyt Kilpailu- ja kuluttajaviraston vakuusrekisteriin ja asettanut sille järjestämistään matkoista matkapalveluyhdistelmien tarjoajista annetun lain edellyttämän vakuuden. Matkoilla noudatetaan matkapakettiehtoja ja Matkarin lisä- ja erityisehtoja.

Lataa yleiset matkapakettiehdot ja Matkarin lisä- ja erityisehdot (pdf)
Lataa Matkarin erityisehdot (pdf)
Lataa vakiotietolomake (pdf)

Ulkomaanmatkalle mukaan voimassa oleva ulkomaanpassi tai virallinen EU-henkilökortti. Kehotamme hankkimaan kaikille matkoille kattavan peruutusturvan sisältävän matka- ja matkatavaravakuutuksen sekä tarkistamaan perusrokotusten voimassaolon. Suosittelemme myös maksuttoman eurooppalaisen sairaanhoitokortin hankkimista Kelasta. Sairaustapauksissa kortilla saa kohteessa kunnallista hoitoa myös pitkäaikaissairauden yhteydessä.

Lähde viihtymään ja kokemaan upeita matkaelämyksiä mukavassa seurassa! Lähtöpaikkana on Turun linja-autoasema, tilausajolaituri.

Kuvassa on Turun Citybus Oy:n bussi. Avaa kuva isompana.

Ajankohtaista

Tutustu vuoden 2021 kotimaan- ja ulkomaanmatkoihimme. Pääset tutustumaan matkaohjelmaan klikkaamalla matkan nimeä. Matkat esitellään myös matkaliitteessä, joka on jaettu Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille helmikuussa ilmestyneen Oma Loki -lehden välissä. Liite on luettavissa myös digitaalisesti. Tutustu siihen alla olevasta linkistä. Toteutamme matkamme vallitsevassa koronatilanteessa tarkasti viranomaisten suosituksia ja ohjeistuksia noudattaen.

Avaa Matkarin matkaliite (pdf)

”Oopperan Kummitus” palaa Suomen Kansallisoopperan lavalle! Lähde katsomaan esitystä 31.12.2021. Varaathan lippusi nopeasti!

Matkat vuonna 2021

Kotimaanmatkat

Tutustu matkaohjelmaan: Joulutunnelmaa Fiskarsin ruukissa 27.11.

Tutustu matkaohjelmaan: Haikon Kartano, Antti Ketosen konsertti ja Edelfelt-historiikki 1.2.12.

Tutustu matkaohjelmaan: Joulu Anttolanhovissa 23.26.12.

Tutustu matkaohjelmaan: Oopperan kummitus Suomen Kansallisoopperassa 31.12.

Lisätiedot ja varaukset

Asiakastoimistomme (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku) on avoinna torstaisin klo 9.00–16.00. Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 9.00–16.00 numerossa 044 451 5565 ja osoitteessa matkari@lssy.fi. Huom! Toimistomme on kiinni torstaina 11.11. ja 25.11., jolloin palvelemme ainoastaan puhelimitse. Voit ilmoittautua Matkarin matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry täyttämään lomake

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin. Seuraamme tarkasti koronatilannetta ja siihen liittyviä viranomaisten määräyksiä.

Tietosuojaselosteet

Tietosuojaseloste: asiakkaat (pdf)
Tietosuojaseloste: prospektit ja potentiaaliset asiakkaat (pdf)
Tietosuojaseloste: verkkovierailijat (pdf)

Kuvassa on Matkatoimisto Matkarin logo, joka koostuu sinisestä taustasta ja tekstistä Matkatoimisto Matkari. Avaa kuva isompana.