Matkari

Matkari on yli kolmenkymmenen vuoden ajan vienyt Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä ja muita matkustajia moniin mielenkiintoisiin kotimaan ja ulkomaan matkakohteisiin. Toiminta jatkuu edelleen Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen matkakerhona. Lähde virkistävälle matkalle!

Lähdetpä lähelle tai kauas, voit luottaa siihen, että matkasi on huolellisesti suunniteltu ja sinusta pidetään hyvää huolta kotiportilta maailmalle ja takaisin. Palveluksessasi on asioista huolehtiva kielitaitoinen matkanjohtaja ja joukko asiantuntevia paikallisoppaita. Monet Matkarin asiakkaista lähtevät mukaan uudelleen joka vuosi, ja uudet matkailijat ovat aina lämpimästi tervetulleita!

Tältä sivulta näet matkatarjontamme, josta löytyy toivottavasti juuri sinua kiinnostava paketti. Voimme räätälöidä myös mahdollisen oman ryhmäsi toiveiden mukaisen matkaohjelman. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja annamme lisätietoja.

Päivämatkoilla noudatetaan Matkarin erityisehtoja. Yöpymismatkoilla vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkapojat Oy. Näillä matkoilla noudetetaan yleisiä matkapakettiehtoja sekä Matkapojat Oy:n lisä- ja erityisehtoja.

Lataa Matkarin erityisehdot (pdf)
Lataa Matkapoikien matkapakettiehdot (pdf)

Ulkomaanmatkalle tarvitaan mukaan voimassa oleva ulkomaanpassi tai virallinen EU-henkilökortti. Kehotamme hankkimaan kaikille matkoille kattavan peruutusturvan sisältävän matka- ja matkatavaravakuutuksen sekä tarkistamaan perusrokotusten voimassaolon.

Suosittelemme myös maksuttoman eurooppalaisen sairaanhoitokortin hankkimista Kelasta. Sairaustapauksissa kortilla saa kohteessa kunnallista hoitoa myös pitkäaikaissairauden yhteydessä. Matkalle saatetaan tarvita myös koronatodistus ja muita matkustusdokumentteja.

Lähde viihtymään ja kokemaan upeita matkaelämyksiä! Lähtöpaikkana on Turun linja-autoasema, tilausajolaituri.

Kuvassa on Turun Citybus Oy:n bussi. Avaa kuva isompana.

Matkaesite

Avaa matkaesite (pdf)

Matkat esitellään myös kohdassa Tulevat matkat sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Oma Loki -jäsenlehdessä.

Tulevat matkat

Kotimaan päivämatkat

Tutustu matkaohjelmaan: ”Kaidesaaren tanssit” Viikinsaaren kesäteatterissa 9.6.
Tutustu matkaohjelmaan: Naantalin Musiikkijuhlien saaristokonsertti Seilissä 12.6.
Tutustu matkaohjelmaan: Kemiönsaari 18.6.
Tutustu matkaohjelmaan: Laukon kartano ja puistokonsertti 1.7. Täynnä!
Tutustu matkaohjelmaan: Kahdeksan lossin kierros 20.7.
Tutustu matkaohjelmaan: Musikaali Aira Valkeakosken kesäteatterissa 6.8.
Tutustu matkaohjelmaan: Isokarin majakkasaari 13.8.
Tutustu matkaohjelmaan: Helsingin kaapelitehdas ja taidehalli 8.10.

Tutustu matkaohjelmaan: Joulutunnelmaa Fiskarsin ruukissa 26.11.
Tutustu matkaohjelmaan: Anastasia-musikaali Tampereen Teatterissa 31.12. Uusi!

Kotimaan yöpymismatkat ja ulkomaanmatkat

Tutustu matkaohjelmaan: Lappeenranta ja Saimaan kanava 26.–28.5.
Tutustu matkaohjelmaan: Ahvenanmaa 100 vuotta 8.–10.6.  Täynnä!
Tutustu matkaohjelmaan: Savonlinna oopperajuhlat – Carmen 13.–15.7.
Tutustu matkaohjelmaan: Portugalin kiertomatka 31.8.–6.9. Täynnä! Ilmoittaudu odotuslistalle.
Tutustu matkaohjelmaan: Lapin valloitus 17.–23.9. Täynnä!
Tutustu matkaohjelmaan: Joulumatka Peurunkaan 23.–26.12.

Tutustu matkaohjelmaa: Juhannusmatka Utön majakkasaarelle 24.26.6. Täynnä! Ilmoittaudu odotuslistalle.

Kotimaan yöpymismatkojen ja ulkomaanmatkojen vastuullinen matkanjärjestäjä Matkapojat Oy.

Lisätiedot ja varaukset

Asiakastoimisto palvelee Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku) puhelimitse 044 451 5565 ja sähköpostitse matkari@lssy.fi. Toimisto on lisäksi avoinna keskiviikkoisin klo 9.00–15.00 osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 30, Turku. Huom! Asiakastoimisto on kiinni perjantait 2.9. saakka. Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry täyttämään lomake

Seuraamme tarkasti koronatilannetta ja siihen liittyviä viranomaisten määräyksiä. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ja peruutuksiin esimerkiksi pandemiatilanteen aiheuttamien matkustusmääräysten ja -suositusten vuoksi.

Tietosuojaselosteet

Asiakas- ja jäsenrekisteri