Matkari

Matkatoimisto Matkari on yli kolmenkymmenen vuoden ajan vienyt Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä ja muita matkustajia moniin mielenkiintoisiin kotimaan ja ulkomaan matkakohteisiin. Lähde virkistävälle matkalle!

Lähdetpä lähelle tai kauas, Matkarin matkalla voit luottaa siihen, että matkasi on huolellisesti suunniteltu ja sinusta pidetään hyvää huolta kotiportilta maailmalle ja takaisin. Palveluksessasi on asioista huolehtiva kielitaitoinen matkanjohtaja ja joukko asiantuntevia paikallisoppaita. Monet Matkarin asiakkaista lähtevät mukaan uudelleen joka vuosi, ja uudet matkailijat ovat aina lämpimästi tervetulleita!

Tältä sivulta näet matkatarjontamme, josta löytyy toivottavasti juuri sinua kiinnostava paketti. Voimme räätälöidä myös mahdollisen oman ryhmäsi toiveiden mukaisen matkaohjelman. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja annamme lisätietoja.

Matkari Oy:n matkojen vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkari Oy, ellei toisin ole mainittu. Matkari Oy on rekisteröitynyt Kilpailu- ja kuluttajaviraston vakuusrekisteriin ja asettanut sille järjestämistään matkoista matkapalveluyhdistelmien tarjoajista annetun lain edellyttämän vakuuden. Matkoilla noudatetaan matkapakettiehtoja ja Matkarin lisä- ja erityisehtoja.

Lataa yleiset matkapakettiehdot ja Matkarin lisä- ja erityisehdot (pdf)

Lataa Matkarin erityisehdot (pdf)

Lataa vakiotietolomake (pdf)

Ulkomaanmatkalle mukaan voimassa oleva ulkomaanpassi tai virallinen EU-henkilökortti. Kehotamme hankkimaan kaikille matkoille kattavan peruutusturvan sisältävän matka- ja matkatavaravakuutuksen sekä tarkistamaan perusrokotusten voimassaolon. Suosittelemme myös maksuttoman eurooppalaisen sairaanhoitokortin hankkimista Kelasta. Sairaustapauksissa kortilla saa kohteessa kunnallista hoitoa myös pitkäaikaissairauden yhteydessä.

Lähde viihtymään ja kokemaan upeita matkaelämyksiä mukavassa seurassa! Lähtöpaikkana on Turun linja-autoasema, tilausajolaituri.

Kuvassa on Turun Citybus Oy:n bussi. Avaa kuva isompana.

Ajankohtaista

Vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi seuraamme tilannetta tarkasti matkojen toteuttamisen osalta ja siirrämme lähtöpäiviä tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan syksyyn tai ensi vuodelle. Ilmoitamme muutoksista verkkosivullamme sekä henkilökohtaisesti kaikille matkan jo varanneille. Haluamme ensisijaisesti varmistaa matkalle lähtijöidemme terveyden ja turvallisuuden. Pahoittelemme ikävää tilannetta ja kiitämme ymmärryksestä ja joustavuudesta!

Matkaohjelmat vuonna 2020

Kotimaanmatkat:

Tutustu matkaohjelmaan: Ruskamatka käsivarren Lappiin ja Norjaan 12.18.9.2020 Peruttu!

Tutustu matkaohjelmaan: Haikon kartano, Edefeltin ateljeemuseo ja Marion Rungin konsertti 23.24.10.2020 Siirtyy 14.–15.2.2021

Tutustu matkaohjelmaan: Ikiliikkuja Tampereen Työväenteatterissa 14.11.2020

Tutustu matkaohjelmaan: Joulutunnelmaa Fiskarssin Ruukissa 28.11.2020

Tutustu matkaohjelmaan: Joulu Anttolanhovissa 23.26.12.2020

Tutustu matkaohjelmaan: Iloinen leski -operetti Suomen kansallisoopperassa 31.12.2020

Oma Loki -niminen jäsenlehti on postitettu Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille helmikuussa. Lehden välissä on Matkarin matkaliite, jossa esitellään samaiset vuoden 2020 matkat.

Tutustu matkaliitteeseen (pdf)

Lisätiedot ja varaukset

Asiakastoimistomme Itäisellä Pitkälläkadulla on avoinna ma–to klo 9.00–16.00. Perjantaisin toimisto on suljettu. Palvelemme myös sähköpostitse matkari@lssy.fi ja puhelimitse, p. 02 2657 913.

Itäinen Pitkäkatu 30, 20700 Turku
Avoinna: ma–to klo 9.00–16.00, perjantaisin kiinni.

Voit ilmoittautua Matkarin matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry täyttämään lomake

Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin.

Kuvassa on Matkatoimisto Matkarin logo, joka koostuu sinisestä taustasta ja tekstistä Matkatoimisto Matkari. Avaa kuva isompana.