Matkari

Matkatoimisto Matkari on yli kolmenkymmenen vuoden ajan vienyt Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseniä ja muita matkustajia moniin mielenkiintoisiin kotimaan ja ulkomaan matkakohteisiin. Lähde virkistävälle matkalle!

Lähdetpä lähelle tai kauas, Matkarin matkalla voit luottaa siihen, että matkasi on huolellisesti suunniteltu ja sinusta pidetään hyvää huolta kotiportilta maailmalle ja takaisin. Palveluksessasi on asioista huolehtiva kielitaitoinen matkanjohtaja ja joukko asiantuntevia paikallisoppaita. Monet Matkarin asiakkaista lähtevät mukaan uudelleen joka vuosi, ja uudet matkailijat ovat aina lämpimästi tervetulleita!

Tältä sivulta näet matkatarjontamme, josta löytyy toivottavasti juuri sinua kiinnostava paketti. Voimme räätälöidä myös mahdollisen oman ryhmäsi toiveiden mukaisen matkaohjelman. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja annamme lisätietoja.

Matkari Oy:n matkojen vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkari Oy, ellei toisin ole mainittu. Matkari Oy on rekisteröitynyt Kilpailu- ja kuluttajaviraston vakuusrekisteriin ja asettanut sille järjestämistään matkoista matkapalveluyhdistelmien tarjoajista annetun lain edellyttämän vakuuden. Matkoilla noudatetaan matkapakettiehtoja ja Matkarin lisä- ja erityisehtoja.

Lataa yleiset matkapakettiehdot ja Matkarin lisä- ja erityisehdot (pdf)
Lataa Matkarin erityisehdot (pdf)
Lataa vakiotietolomake (pdf)

Ulkomaanmatkalle mukaan voimassa oleva ulkomaanpassi tai virallinen EU-henkilökortti. Kehotamme hankkimaan kaikille matkoille kattavan peruutusturvan sisältävän matka- ja matkatavaravakuutuksen sekä tarkistamaan perusrokotusten voimassaolon. Suosittelemme myös maksuttoman eurooppalaisen sairaanhoitokortin hankkimista Kelasta. Sairaustapauksissa kortilla saa kohteessa kunnallista hoitoa myös pitkäaikaissairauden yhteydessä.

Lähde viihtymään ja kokemaan upeita matkaelämyksiä mukavassa seurassa! Lähtöpaikkana on Turun linja-autoasema, tilausajolaituri.

Kuvassa on Turun Citybus Oy:n bussi. Avaa kuva isompana.

Ajankohtaista

Tutustu vuoden 2021 kotimaan- ja ulkomaanmatkoihimme. Pääset tutustumaan matkaohjelmaan klikkaamalla matkan nimeä. Matkat esitellään myös matkaliitteessä, joka jaetaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille helmikuun toisella viikolla ilmestyvän Oma Loki -lehden välissä. Liitteen digitaalinen versio on jo luettavissa. Tutustu siihen alla olevasta linkistä.

Avaa Matkarin matkaliite (pdf)

Matkat vuonna 2021

Kotimaanmatkat

Tutustu matkaohjelmaan: Kirkkoretki Mynämäelle 4.4.

Tutustu matkaohjelmaan: Lohjalta Hyrsylän mutkaan 24.4.

Tutustu matkaohjelmaan: Kupla vai uitti Peacock-teatterissa 8.5

Tutustu matkaohjelmaan: Saimaan kanava – Lappeenranta ja Viipuri 27.–29.5.

Tutustu matkaohjelmaan: Herrankukkaro 9.6.

Tutustu matkaohjelmaan: Tuusulanjärven taiteilijakodit 12.6.

Tutustu matkaohjelmaan: Ilosia aikoja mielensäpahoittaja Kirjurinluodon kesäteatterissa 19.6.

Tutustu matkaohjelmaan: Juhannusmatka Utön majakkasaarelle 25.27.6.

Tutustu matkaohjelmaan: Elämältä kaiken sain Hämeenlinnan kesäteatterissa 3.7.

Tutustu matkaohjelmaan: Savonlinnan Oopperajuhlat – Carmen 8.–10.7.

Tutustu matkaohjelmaan: Kahdeksan lossin kierros 14.7.

Tutustu matkaohjelmaan: Tulitikkuja lainaamassa Viikinsaaren kesäteatterissa 23.7.

Tutustu matkaohjelmaan: Mathildedal ja Westers 6.8.

Tutustu matkaohjelmaan: Matka Utön majakkasaarelle 12.–14.8.

Tutustu matkaohjelmaan: Helsinki Biennaali Vallisaaressa 21.8.

Tutustu matkaohjelmaan: Muinaistulet Rosalassa 28.8.

Tutustu matkaohjelmaan: Ruskamatka käsivarren Lappiin ja Norjaan 11.–17.9.

Tutustu matkaohjelmaan: Joulutunnelmaa Fiskarsin ruukissa 27.11.

Tutustu matkaohjelmaan: Haikon kartano, Edefeltin ateljeemuseo ja Kyösti Mäkimattilan konsertti 1.2.12.

Tutustu matkaohjelmaan: Joulu Anttolanhovissa 23.26.12.

Ulkomaanmatkat

Tutustu matkaohjelmaan: Ruusujen Visby 25.27.7.

Tutustu matkaohjelmaan: Ruusujen Visby 8.10.8.

Tutustu matkaohjelmaan: Naantalin Musiikkijuhlien konserttimatka Viroon 25.26.9.

Tutustu matkaohjelmaan: Islanti – satujen saari 3.7.10.

Lisätiedot ja varaukset

Asiakastoimisto palvelee puhelimitse ja sähköpostitse maanantaista torstaihin klo 9.0016.30 numerossa 044 451 5565 ja osoitteessa matkari@lssy.fi. Voit ilmoittautua Matkarin matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry täyttämään lomake

Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin.

Tietosuojaselosteet

Tietosuojaseloste: asiakkaat (pdf)
Tietosuojaseloste: prospektit ja potentiaaliset asiakkaat (pdf)
Tietosuojaseloste: verkkovierailijat (pdf)

Kuvassa on Matkatoimisto Matkarin logo, joka koostuu sinisestä taustasta ja tekstistä Matkatoimisto Matkari. Avaa kuva isompana.