Yksilökurssi syövän sairastaneille keliaakikoille

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat syöpää ja sinulla on myös diagnosoitu keliakia. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja motivaatiota hyvään itsehoitoon sekä arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun muassa lisätiedon avulla. Diagnoosisi (syöpä) saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin liikunta-aktiviteetteihin.

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle tietoa syövästä ja keliakiasta, niiden hoidoista ja seurannasta, sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen ja tuen saamisen. Paneudumme terveelliseen, gluteenittomaan ruokavalioon ja itsehoidon merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Käsittelemme lisäksi omaa henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, teemme leivontaharjoituksia, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaaja

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 13.3.2020.

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 20 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610