Lääkäriasemien jäsenedut

Pihlajalinna, Mehilänen ja Turun Gynekologikeskus tarjoavat etuja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille.

Pihlajalinna

• 10 euron etuseteli, joka oikeuttaa etuun vapaavalintaisista yksityisesti maksettavista normaalihintaisista terveydenhuollon palveluista Pihlajalinnassa. Etu on voimassa ainoastaan Turun, Salon ja Paraisten toimipisteissä. Etuseteli toimitetaan jäsenille helmikuussa 2024 ilmestyvän Oma Loki -lehden mukana. Leikkaa lehdessä oleva etuseteli ja ota se mukaan asioidessasi Pihlajalinnassa.
  • 15 % etu laboratorio- ja kuvantamistutkimuksista. Etu ei koske koronavirustestiä, magneettitutkimuksia, lääkärin vastaanotolla tehtäviä ultraäänitutkimuksia eikä laboratoriopakettitutkimuksia.
  • Ilmainen koekuukausi Forever-ketjun kuntosalille sekä ryhmäliikuntaan. Tutustumisjaksolla voi käydä vapaasti treenaamassa kuntosalilla ja ryhmäliikunnoissa asiakaspalvelun aukioloaikoina. Ryhmäliikuntatunneille ei ole varausoikeutta. Etu on voimassa ainoastaan Foreverin Turun toimipisteessä. Lunastaaksesi tutustumiskuukauden itsellesi ota yhteyttä Elina Harjunpäähän, 050 569 5770 tai elina.harjunpaa@leafareena.fi.

Toimipisteet

• Turun Gynekologikeskus, Aurakatu 14 b, 4 krs, Turku

www.turungynekologikeskus.fi

Muuta

Kaikkien lääkäriasemien edut ovat voimassa vuoden 2024. Esitäthän voimassaolevan jäsenkortin asiointisi yhteydessä.