Herrankukkaro 21.7.2021

Herrankukkaro on Turun saaristossa, Rymättylässä, sijaitseva vanhan kalastajatilan ympärille rakentunut omaleimainen kokous- ja virkistyspaikka. Ryhmille ja yrityksille tarkoitettu kylämiljöö palvelee ympärivuotisesti. Perille Rymättylän Airismaalle pääsee kaikkina vuodenaikoina maanteitse.

Matkaohjelma

Kokoontuminen klo 10.45 Vaakahuoneen Paviljongin edessä, osoitteessa Linnankatu 40. Höyrylaiva S/S Ukkopekka lähtee kohti Naantalia klo 11.00. Laivalla nautitaan keittolounas. Opastettu kävelykierros vanhassakaupungissa laivan saavuttua Naantaliin klo 13.00. Kävelykierroksen jälkeen bussikuljetus Rymättylään Herrankukkaroon, jossa tutustumista kohteeseen ja kahvitarjoilu. Paluumatkalla poiketaan Rymättylän Röölässä vanhassa Myllymuseossa ja Silliperinnemuseo Dikselissä. Turun linja-autoasemalle saavutaan noin klo 17.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 95 €