Yritysyhteistyö

Kiinnostaako yhteistyö järjestön kanssa, joka vaikuttamis- ja edunvalvontatyön myötä on kehittynyt syöpäpotilaiden ja heidän ongelmiensa asiantuntijaksi, arjen tukiverkostoksi ja yhteisöllisyyden areenaksi?

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen solmii kumppanuussopimuksia yhteiskuntavastuunsa tunnistavien yritysten kanssa. Nämä molempia osapuolia hyödyttävät sponsorisopimukset liittyvät yleensä markkinointiin ja mainontaan tai myyntiin ja ostoihin, esimerkiksi ilmoittelu LOKI-lehdessä ja/tai Oma Loki -jäsenlehdessä. Yhteistyöyritykset voivat hyödyntää Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen statusta liiketoiminnassaan terveyskasvatuksellisten ja eettisten arvojen puitteissa.

Tutustu LOKI-lehteen ja Oma Loki -jäsenlehteen

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen yhteistyökumppaneita ovat muun muassa seuraavat tahot:

Automaa, DNA Oy, Eckes-Granini Finland Oy Ab, Gigantti, Hirvensalon Apteekki, Kauppakeskus Skanssi, Kauppatorin Apteekki, Kaupunkilehti Turkulainen, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kirjanpitotoimisto Taina Niemelä Oy, Kirjapaino Painola, Liedon Säästöpankki, Linnan Apteekki, Lääkäriasema Diacor, Lääkärikeskus Medisonar, Nostokonepalvelu, Novartis, Pohjola, Pyhän Henrikin Apteekki, Radio Auran Aallot, Tallink/Silja-Line, Terveystalo, TOK, TS-Yhtymä, Turku Energia, Turun Messu- ja Kongressikeskus, Turun Osuuskauppa, Turun Seudun Osuuspankki, Varamiespalveluyhtiöt, Viking-Line ja Wihuri Oy. Yhdistys tekee lisäksi yhteistyötä kymmenien jäsenalennusliikkeiden kanssa.

Tutustu jäsenalennusliikeisiin

Kati Tilli, varainhankintakoordinaattori