Jäsenedut

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä olet oikeutettu moniin etuihin. Pidäthän jäsenkortin mukana asioidessasi jäsenalennusta myöntävissä liikkeissä ja esitä se ennen maksutapahtumaa.

Julkaisut

• valtakunnallinen Syöpä-lehti neljästi vuodessa
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Oma LOKI -jäsenlehti kerran vuodessa osoitteellisena
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen paikallinen LOKI-lehti kerran vuodessa. Huom! Lehti toimitetaan koko yhdistyksen toimialueelle ilmaisjakeluna.

Alennukset

Terveystalon toimipisteet

Terveystalo Turku Pulssi
Humalistonkatu 9–11, Turku

Terveystalo Turku Aninkainen
Aninkaistenkatu 13, Turku (sisäänkäynti Tuureporinkatu 7)

Terveystalo Salo
Turuntie 12 B (2. krs), Salo

Terveystalo Forssa
Kutomonkuja 2 A 2, Forssa

Terveystalo Uusikaupunki
Rantakatu 25, Uusikaupunki

Terveystalo Naantali
Tuulensuunkatu 8, Naantali

• 10 euron etuseteli, jolla etu vapaavalintaisista yksityisesti maksettavista normaalihintaisista terveyden, hyvinvoinnin tai hammashoidon palveluista Terveystalon Turun seudun, Uudenkaupungin, Forssan, Salon ja Loimaan yksiköissä (etusetelillä ei voi maksaa rokote -ja/tai lääkeainetta tai puhelinpalvelua). Etuseteli toimitetaan jäsenille Jäsentiedote-lehden postituksen yhteydessä.
  • Hammaslääkärin tekemä kattava hammastarkastus hintaan 55 € (norm. 67,40 €). Palvelu sisältää kirjallisen hoitosuunnitelman. Hinta sisältää palvelumaksun ja Kela-korvauksen. Lisäksi 10 %:n etu suuhygienistin palveluista (pois lukien esteettiset hoidot). Etuhinta on voimassa arkisin ja etu lunastetaan kassalla mainitsemalla edusta. Siirry Terveystalon verkkosivulle.
  • Naisen peruslaboratoriotutkimuspaketin etuhinta 105 € (norm. 115 €). Tutkimuspakettiin sisältyy verenkuva, tulehdusarvo, kolesterolit, pitkäaikainen verensokeri, kilpirauhasen toiminta, munuaisten ja maksan toiminta, kalsium. Siirry Terveystalon verkkosivulle.
  • Naisen laajan laboratoriotutkimuspaketin etuhinta 169 € (norm. 179 €). Tutkimuspakettiin sisältyy naisen perustutkimuspaketti + ferritiini, senkka, B12- ja D-vitamiini. Siirry Terveystalon verkkosivulle.
  • Miehen peruslaboratoriotutkimuspaketin etuhinta 105 € (norm. 115 €). Tutkimuspakettiin sisältyy verenkuva, tulehdusarvo, kolesterolit, pitkäaikainen verensokeri, kilpirauhasen toiminta, munuaisten ja maksan toiminta, testosteroni. Siirry Terveystalon verkkosivulle.
  • Miehen laajan laboratoriotutkimuspaketin etuhinta 169 € (norm. 179 €). Tutkimuspakettiin sisältyy miehen perustutkimuspaketti + ferritiini, senkka, B12- ja D-vitamiini, PSA. Siirry Terveystalon verkkosivulle.
  • Miehen ja naisen laboratoriotutkimuspaketteja koskevat edut ovat lunastettavissa näyttämällä sovituissa toimipaikoissa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenkorttia laboratorion näytteenottajalle ja maksun yhteydessä.

Edut ovat voimassa vuoden 2020 ajan.

Mehiläisen toimipisteet

Mehiläinen lääkäriasema Turku
Kauppiaskatu 8, Turku

Mehiläinen lääkäriasema Salo
Vilhonkatu 8, Salo

Mehiläinen NEO
Joukahaisenkatu 6, Turku

• ei poliklinikkamaksua lääkärikäynneistä
  • kuvantamis- ja laboratoriotutkimukset –10 %
  • patologiset tutkimukset –15 %
  • rintojen alueen kuvantamistutkimukset ja näytteenotot –15 % (kuvantamisen alennukset eivät koske magneettitutkimuksia)

Edut ovat voimassa vuoden 2020 ajan. Etuja ja alennuksia ei voi yhdistellä.

Turun Gynekologikeskus

Aurakatu 14 b, 4 krs, Turku
info@gynekologikeskus.fi

• ei toimistomaksua (jäsenkortti esitettävä maksutapahtuman yhteydessä)

Liikuntapalvelut

Koronavirustilanteen vuoksi liikuntapalveluja ei toistaiseksi järjestetä. Meri-Karinassa järjestetään ohjattuja liikuntaryhmiä syöpään sairastuneille. Ohjaajana toimii Turun Kuntokolmion fysioterapeutti tai kuntohoitaja.

Vesivoimistelut

Vesivoimistelun kausimaksu (tammi-toukokuu/syys-lokakuu) on 1.1.2020 alkaen jäsenille 45 €, muille 60 €. Hinta sisältää osallistumisen myös mattojumppaan.

Maanantaisin Keskiviikkoisin
klo 9 kaikille potilaille
klo 10 rintasyöpäpotilaille
klo 16.30 yhdistyksen jäsenille
klo 17.30 yhdistyksen jäsenille
klo 11.30 kaikille potilaille
klo 12.15 kaikille potilaille
klo 17.30 avanneleikatuille
klo 18.30 kaikille potilaille

Mattojumppa

Maanantaisin klo 18.30

Muuta liikuntaa

Kuntoutuspalvelut

• Koronavirustilanteen vuoksi kuntoutuspalveluja ei toistaiseksi järjestetä.
  • Kuntoutuspalvelut Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille alennettuun hintaan. Uima-allasta ja kuntosalia mahdollista käyttää maksuttomasti hoitosarjan aikana. Tiedustelut ja ajanvaraukset 02 2657 606 (kuntoutus) tai 02 2657 666 (info).
  • Sauna- ja uintivuorot maanantaisin naisille ja miehille klo 12–14, perheille klo 14–16. Maksu 2 €/krt.
  • –15 % lähetehoidoista