Voimavarakurssi – yksilökurssi parantumatonta syöpää sairastaville alle 50-vuotiaille

Valitettavasti kurssi on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi!

Milloin?

9.–13.8.2021

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, joka sairastat parantumatonta syöpää ja olet palliatiivisessa hoidossa. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen.

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle tietoa parantumattomasta syövästä, palliatiivisista hoidoista sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen ja tuen saamisen. Käsittelemme omaa henkistä jaksamista, liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaaja?

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 9.7.2021.

Lataa hakulomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610