Mindful Body -tunti

Lisätietoa tapahtumasta

Mindful Body on kotimainen liikuntalaji, joka yhdistää kehon ja mielen hyvinvoinnin. Tunneilla opitaan tulkitsemaan oman kehon viestejä, tunnistamaan kireyksiä ja kiputiloja sekä työstämään niitä pois. Mindful Body -tunti torstaisin 18.1.–30.5. lukuun ottamatta torstaita 9.5. ja 16.5.

Tunnille on hyvä pukeutua rentoihin jumppavaatteisiin. Myös villasukat, vesipullo ja jumppamatto on suositeltava ottaa mukaan. Ohjaajana Mia Kuusisto.

Hinta:

• 10 €/kerta
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 5 €/kerta

Tule mukaan myös Mindful Body -tunnin jälkeen alkavaan äänimaljarentoutukseen, joka pidetään torstaina 18.1.,15.2., 14.3., 11.4., 16.5. ja 13.6. klo 17.15–18.00. Äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehosi ja mielesi syvään rentoutumiseen.

Mindful Body ja äänimaljarentoutus 18 € kerralta, yhdistyksen jäsenille 9 € kerta. Voit osallistua ainoastaan äänimaljarentoutukseen, jolloin hinta on 10 €/kerta, yhdistyksen jäsenille 5 €/kerta.