Mindful Body -tunti

Lisätietoa tapahtumasta

Mindful Body on kotimainen liikuntalaji, joka yhdistää kehon ja mielen hyvinvoinnin. Tunneilla opitaan tulkitsemaan oman kehon viestejä, tunnistamaan kireyksiä ja kiputiloja sekä työstämään niitä pois. Mindful Body -tunti torstaisin 18.1.–30.5. lukuun ottamatta torstaita 8.2., 7.3., 25.4. ja 9.5. Sairastumisen vuoksi myös torstain 21.3. ja 28.3. tunti on peruttu!

Tunnille on hyvä pukeutua rentoihin jumppavaatteisiin. Myös villasukat, vesipullo ja jumppamatto on suositeltava ottaa mukaan. Ohjaajana Mia Kuusisto.

Hinta:

• 10 €/kerta
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 5 €/kerta

Tule mukaan myös Mindful Body -tunnin jälkeen alkavaan äänimaljarentoutukseen, joka pidetään torstaina 18.1.,15.2., 14.3., 11.4., 16.5. ja 13.6. klo 17.15–18.00. Äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehosi ja mielesi syvään rentoutumiseen.

Mindful Body ja äänimaljarentoutus 18 € kerralta, yhdistyksen jäsenille 9 € kerta. Voit osallistua ainoastaan äänimaljarentoutukseen, jolloin hinta on 10 €/kerta, yhdistyksen jäsenille 5 €/kerta.