Aivokasvaimeen sairastuneiden ja heidän läheisten kurssi

Milloin?

16.–20.11.2020

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, jolla on pahanlaatuinen aivokasvain (hoidettu). Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi mm. vertaistuen, liikunnan ja lisätiedon avulla. Kurssi on tarkoitettu myös läheisellesi.

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle ja läheisellesi tietoa aivokasvaimista, sen hoidoista ja seurannasta, sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme terveellisen ravinnon ja liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Käsittelemme lisäksi voimavarojen löytämistä ja omaa henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 16.10.2020.

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 kuntoutujaa ja heidän läheiset hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610