Allasjumppa

Lisätietoa tapahtumasta

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita Turun Seudun Nivelyhdistyksen allasjumppiin! Mikäli ryhmässä on tilaa, voi siihen ilmoittautua myös kesken kauden. Lyhyempi kausi huomioidaan osallistumismaksussa. Kysy vapaita paikkoja joko sähköpostitse toimisto@nivelposti.fi tai puhelimitse 040 351 3833.

Allasjumppa Turun kylpylähotelli Caribiassa keskiviikkoisin 10.1.–29.5.2024 klo 19.00–19.45. Koko kauden hinta 138,70 euroa. Huomioithan, että keskiviikkona 21.2. ja 1.5. ei ole jumppaa.

Kylpylä ei ole esteetön. Kylpylän vastaanottoon kuljetaan pääsisäänkäynnistä portaita pitkin. Allasjumppa järjestetään kuntouintialtaassa, joka sijaitsee kylpylän toisessa kerroksessa. Altaalle ei ole pääsyä hissillä.

Lisätietoja allasjumpista kerrotaan Turun Seudun Nivelyhdistyksen verkkosivulla www.nivelposti.fi/allasjumppa.