Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Colores esittäytyvät

Lisätietoa tapahtumasta

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys esittäytyvät Turun yliopistollisen keskussairaalan neuvontapisteellä! Tule tapaamaan yhdistysten henkilökuntaa ja koulutettuja vertaistukijoita ja saamaan tietoa toiminnasta ja vertaistuesta.

Paikan päällä Voimaa vertaistuesta -tapahtumassa on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja ja vertaistukijoita sekä Colores – Suomen suolistosyöpäyhdistyksen järjestökoordinaattori ja vertaistukijoita. Neuvontapiste sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa.

Tiesitkö, että saat neuvontapisteeltä myös muulloin terveydenhuollon ammattilaisen ja vertaisten tukea sekä tietoa syöpäyhdistyksen palveluista ja toiminnasta?

• Yhdistyksen sairaanhoitaja on tavattavissa keskiviikkoisin klo 9–12.
  • Yhdistyksen eturauhassyöpäpotilaiden Etuset-ryhmän vapaaehtoiset ovat tavattavissa tiistaisin klo 9–12.
  • Tukihenkilöpäivystys torstaisin klo 9–12.
  • Digiopastusta Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sähköisiin palveluihin joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 9–12.