Roosa nauha -kampanja: Turun Kirjastosilta valaistaan vaaleanpunaiseksi

Lisätietoa tapahtumasta

Tänä syksynä Roosa nauha -päivää vietetään perjantaina 7.10. Päivän kunniaksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Turun kaupunki valaisevat Turun Kirjastosillan vaaleanpunaiseksi. Sillan valaisu alkaa illan hämärtyessä ja päättyy auringon noustessa. Lähde ihastelemaan kaunista valaistusta!

Roosa nauha -keräys

Sillan valaisemisella yhdistys ja Turun kaupunki haluavat osoittaa tukensa Syöpäsäätiön vuosittaiselle Roosa nauha -keräykselle, joka tukee rintasyöpätutkimuksen lisäksi myös muiden syöpien tutkimusta. Syöpätutkimuksen lisäksi keräysvaroilla tuetaan sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontapalvelua. Roosa nauha -keräykseen voi osallistua ostamalla Roosa nauhan tai keräystuotteita tai tekemällä lahjoituksen. Lue lisää osoitteessa www.roosanauha.fi.

Tutustu muihin Roosa nauha -tapahtumiin täällä.