Sykerö: infektioriskitön liikuntakerho

Lisätietoa tapahtumasta

Sykerö aloittaa infektioriskittömän liikuntakerhon sykerölapsille syyskuussa! Liikuntakerhoa pidetään syksyllä 2019 kuusi kertaa (12.9., 26.9., 10.10., 24.10., 7.11., 21.11.). Liikuntakerho järjestetään Fight Back Empowering -salilla osoitteessa Linnankatu 49a, 20100 Turku. Kerhoa vetävät Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen lastenohjaajat.

Liikuntakerho jakautuu kahteen ryhmään:

• klo 17-18 alle kouluikäiset
  • klo 18-19 kouluikäiset

Liikuntakerho on tarkoitettu kaikille liikunnasta pitäville, mitään ei tarvitse osata etukäteen. Kerho sopii kaikille halukkaille, ja lasten erityistarpeet otetaan huomioon. Liikuntakerhossa on muun muassa temppuilua, palloilua, sirkustelua ja musiikkiliikuntaa. Mukaan tarvitaan juomapullo ja mukavat vaatteet.

Toivomme, että ilmoitatte lapsenne liikuntakerhoon sunnuntaihin 8.9. mennessä sähköpostitse sykero@lssy.fi. Ilmoittautumisviestissä ilmoita:

• keitä osallistuu (nimi ja ikä)
  • onko lapsella jotain erityistarpeita
  • toiveet liikuntakerholle
  • vanhemman puhelinnumero, josta vanhemman saa kiinni tunnin aikana, jos tarvetta

Ilmoittautuminen ei ole sitova, ja lapsi voi osallistua mukaan esimerkiksi vain kerran tai kaikkina kertoina. Ilmoitathan kuitenkin aina, mikäli et pääse paikalle. Näin ohjaajien on helpompi suunnitella tunnin sisältöä. Mukaan voi tulla myös myöhemmin, ilmoitathan silloin tulostasi. Lisätietoa kerhosta saat sähköpostitse osoitteesta sykero@lssy.fi tai lapsiperhekoordinaattori Pia Ilvekseltä sähköpostitse pia.ilves@lssy.fi tai puhelimitse 044 451 5655.

Ilmoittautuneille lähetetään lisätietoja sähköpostitse maanantaina 9.9.