Hirvensalopäivät juhlistavat satavuotiasta Suomea

(14.8.2017, päivitetty 28.8.2017)

Hirvensalopäiviä vietetään 1.–10. syyskuuta. Reilun viikon aikana Turun Hirvensalossa toimivat yhdistykset, yritykset, yhteisöt sekä muut yhteistyökumppanit järjestävät kaikille avoimia tapahtumia eri puolilla saarta. Tänä vuonna teemana on Suomi 100 vuotta.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on mukana viikon ohjelmatarjonnassa seuraavasti:

• pe 1.9. klo 17–20 Elä täysillä -perhefestarit Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35). Vauhdikasta ohjelmaa, pihapelejä, musiikki- ja tanssiesityksiä, pomppulinna, sirkustaidetta, grilliherkkuja. Vapaa pääsy. Ruokaliput ennakkoon Meri-Karinan infosta (Seiskarinkatu 35, 02 2657 666) tai ovelta. Tule viettämään koko perheen aktiviteettipäivää!
  • ti 5.9. klo 9–15.30 Luomihuolipäivä hirvensalolaisille Meri-Karinassa. Ajanvaraus maksuttomaan luomitarkastukseen numerosta 02 2657 927 (ma-pe klo 9–11). Paikat ovat täyttyneet suuren kysynnän vuoksi. Kiitos mielenkiinnosta!
  • su 10.9. klo 11–14 Päätöspäivän maittava lounas Meri-Karinassa Hirvensalopäivä-hintaan: aikuiset 11 €, lapset 6 €. Kuljetusmahdollisuus lounaalle perinteisestä jumalanpalveluksesta, joka pidetään Hirvensalon kirkossa (Honkaistentie 85) klo 9.45 alkaen: varaa paikkasi 2.9. mennessä numerosta 0400 768 798 (Sakari Itähaarla).

Hirvensalopäivien valmisteluista vastaa Hirvensalopäivien toimikunta, ja ne järjestetään jo 33. kerran. Hirvensalopäivät ovat osa kaupunginosaviikkoja.

» Tutustu koko viikon ohjelmaan ja lähde mukaan!