Matkalla mukana -illassa puhujana Pauli Aalto-Setälä

Kuvassa toimittaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä Pauli Aalto-Setälä.

Kuvassa juontaja, toimittaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä Pauli Aalto-Setälä, joka puhuu Matkalla mukana -illassa siitä, kuinka kriisissä voi pärjätä.

(26.10.2022) (päivitetty 14.11.2022)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestää maksuttoman Matkalla mukana -tapahtuman, jossa yrittäjä, tietokirjailija, luennoitsija Pauli Aalto-Setälä puhuu selviytymisestä kriisitilanteissa. Tapahtuma pidetään Meri-Karinassa tiistaina 22.11. kello 18 alkaen.

Matkalla mukana -ilta on tarkoitettu sekä nykyisille Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille että yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneille. Tapahtumassa on mahdollista tutustua yhdistyksen tarjoamiin kuntoutus-, neuvonta- ja tukipalveluihin sekä Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen kokous-, juhla- ja majoituspalveluihin.

Tapahtumassa yrittäjä, tietokirjailija, luennoitsija Pauli Aalto-Setälä puhuu selviytymisestä kriisitilanteissa. Vaikka pelkoa ei voi puhua pois, sitä voi lievittää sanoilla. Hänen mukaansa myös inhimillisyys, empatia ja rutiinit ovat avaintekijöitä kriisin keskellä. Illan ohjelmaan sisältyy myös kahvitarjoilu sekä arpajaiset.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin. Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35.

Pauli Aalto-Setälä on juontaja, toimittaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä ja Turun Kauppakorkeakoulun työelämäprofessori. Hänet on palkittu Vuoden puhujana. Aalto-Setälä asuu Turun saaristossa ja harrastaa luontokuvausta, metsästystä ja meripelastusta.