Sykerö tarjoaa lastenhoitoapua jäsenilleen

(30.11.2017)

Lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerho järjestää jäsenilleen lastenhoitopäivän Meri-Karinassa lauantaina 16.12. klo 13–18. Päivään voivat osallistua kaikenikäiset lapset ja nuoret, toimintaa toteutetaan osallistujien ikätaso ja toiveet huomioiden. Lapset voi tuoda Meri-Karinaan klo 13 lähtien, mutta paikalle voi tulla myöhemminkin. Lastenhoito päättyy klo 18.

Lapsia voi tulla päivän aikana hoitoon noin 20, etusijalla ovat infektioriskissä olevat lapset sisaruksineen. Jos vielä jää vielä tilaa, loput osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Lopullinen ryhmäkoko ja lapsen osallistuminen vahvistetaan vanhemmalle 11.12.2017. Lastenhoitopäivän lastenohjaajat ovat tuttuja kesän kursseilta.

Päivän aikana lapsilla on mahdollisuus esim. leikkiä, askarrella, pelailla ja ulkoilla. Muistattehan ottaa mukaan ulkovaatteet. Päivän aikana järjestetään myös ruokailu noin klo 15. Tilaisuus on infektioriskitön, joten paikalle vain terveenä.

Ilmoitathan lastenhoitopäivään osallistuvien lasten tiedot osoitteeseen sykero@lssy.fi viimeistään 10.12.2017. Ilmoita sähköpostissa lapsen/lapsien:

• nimi
  • ikä
  • arvioitu hoitoaika (tulo- ja lähtöaika)
  • onko lapsella infektioriskiä
  • mahdolliset allergiat ja muut huomiot

Lisätietoja päivästä saat lapsiperhekoordinaattori Pia Ilvekseltä osoitteesta pia.ilves@lssy.fi.