Taidekappeli täyttyy ruusuaiheisista sävelmistä 9.9.

(19.6.2018)

Ruusuja-konsertti soi vaikuttavasta arkkitehtuuristaan tunnetussa Pyhän Henrikin ekumeenisessa taidekappelissa sunnuntaina 9.9. klo 16. Lipputulot suunnataan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnan tukemiseen.

Konsertissa sopraano Katri Jalonen ja pianisti Esa Ylönen tulkitsevat tunnelmallisia lauluja, säveltäjinä mm. Johannes Brahms, Gabriel Faure, Oskar Merikanto, Seppo Nummi, Henry Purcell, Franz Schubert, Jean Sibelius ja Richard Strauss.

Liput 18 €, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenkortilla 15 €. Lippuja voi ostaa etukäteen Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen (Seiskarinkatu 35, Turku) infosta sekä matkatoimisto Matkarista (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku).

Hyväntekeväisyyskonsertti on osa Hirvensalopäivien ohjelmaa. Konsertin tuotto ohjataan syöväntorjuntatyöhön, syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Taidekappeli sijaitsee Turun Hirvensalossa osoitteessa Seiskarinkatu 35. Paikalle pääsee helposti linja-autolla nro 54 (lähtöpysäkki T41 Turun kauppatorilla). Piha-alueella on ilmaiset pysäköintipaikat aivan kappelin välittömässä läheisyydessä.

Tiedustelut:
Kati Tilli, kati.tilli@lssy.fi, 044 0551 571