Toukokuussa tapahtuu – tule mukaan!

(10.4.2018)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen loppukevään ohjelmassa on luvassa kaksi hyväntekeväisyystapahtumaa sekä avoin perintöoikeus- ja testamentti-ilta kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Zumbathon-tapahtuma syöpään sairastuneiden lasten hyväksi

Järjestäjä: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys / Sykerö-kerho
Aika: la 12.5. klo 14–15
Paikka: Turun Puolalanpuisto

Idea tapahtuman järjestämisestä tuli Zumba-ohjaaja ja -yrittäjä Mia Kuusistolta, joka kannustaa lähtemään mukaan kokemaan tanssiliikunnan iloa. Tapahtumaan tuovat vauhtia Kuusiston ohjaamien FaceVizion ryhmien lisäksi mm. Turun Yrittäjänaisten zumbaajat.

Osallistu tapahtumaan lahjoittamalla valitsemasi summa LSSY:n tilille FI96 5713 4520 0005 05. Suositushinta lipulle on 20 €. Kirjoitathan viestikenttään “Sykerö/Zumba” ja halutessasi oman nimesi. Kuitti toimii sisäänpääsylippuna.

Maksuton perintöoikeus- ja testamentti-ilta

Järjestäjä: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Lounais-Suomen Saattohoitosäätiö ja Moikoisten Syöväntutkimussäätiö
Aika: ke 23.5. klo 18
Paikka: Meri-Karinan hyvinvointikeskus (Seiskarinkatu 35, Turku)

Varatuomari Martti Brander kertoo perintöoikeuteen ja testamentin laadintaan liittyvistä asioista ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen siitä, mihin lahjoitusvaroja on käytetty ja voidaan käyttää. Tilaisuuden ohjelmaan sisältyy kahvitarjoilu.

Luentojen jälkeen on mahdollisuus lyhyeen henkilökohtaiseen neuvontaan. Ajan neuvontaan voit varata numerosta 02 2657 601.

» Tapahtuma Facebookissa

Keväinen konsertti ja juhlaluento Saattohoitosäätiön hyväksi

Järjestäjä: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Lounais-Suomen Saattohoitosäätiö
Aika: to 24.5. klo 16–18
Paikka: Meri-Karina ja Pyhän Henrikin ekumeeninen taidekappeli (Seiskarinkatu 35, Turku)

Keväinen hyväntekeväisyyskonsertti sekä juhlaluento kaupunkineuvos Heikki Löyttyniemen 90-vuotissyntymäpäivän kunniaksi. Luennon pitää toimialuejohtaja, dosentti Sirkku Jyrkkiö. Musiikista vastaavat sopraano Irina Tatti ja pianisti Kaija Jukola. Cocktailtarjoilu. Liput 25 €.

Voit osallistua tapahtumaan maksamalla lipun hinnan LSSY:n  tilille FI96 5713 4520 0005 05. Viestikenttään ”Keväinen konsertti” ja oma nimesi. Lippuja voit halutessasi lunastaa useamman kerralla. Kuitti toimii sisäänpääsylippuna. Tilisiirtoja voi tehdä 20.5. asti.

Liput ennakkoon:
Meri-Karinan info, Seiskarinkatu 35, Turku