Tunnelmallinen joulu Matkarin matkassa 24.–26.12. – suora laivayhteys Turusta Tallinnaan

(6.8.2018)

Lähde viettämään joulujuhlaa merellä Tallink Siljan Baltic Princess -laivalla.

Laivalla nautitaan joulupöydän herkuista ja monipuolisesta ohjelmasta, mukana on myös joulupukki. Joulupäivän voi ihastella Tallinnan kaupungin idyllistä joulutunnelmaa Raatihuoneen torilla tai osallistua opastettuun kiertoajeluun.

» Tarkempi matkaohjelma ja ilmoittautumistiedot Matkarin nettisivulla

Matkan hinta:

Club One -kortilla (max 1 hytti/kortti)

• 2-hengen hytissä 320 €/hlö (ilman korttia 382 €)
  • 1-hengen hytissä 505 €/hlö (ilman korttia 628 €)

Club One -kortin voi tilata Tallink Siljan nettisivuilta tai Siljan Turun toimistosta, osoitteesta Yliopistonkatu 27.

Hintaan sisältyy:

• risteily A-luokan hytissä
  • 2 x illallinen
  • jouluglögi
  • 2 x aamiaisbrunssi
  • ohjelma laivalla

Lisämaksusta:

• shuttle-bussikuljetukset Tallinnassa (terminaali–keskusta–terminaali) 6 €/hlö
  • kaupunkikierros (n. 3 h) 30 €/hlö. Osa kierroksesta tehdään bussilla ja osa kävellen Vanhassa kaupungissa.

Matkalle tarvitaan voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti. Vastuullinen matkanjärjestäjä on Tallink Silja Oy.