Tutustu Turun paikallisosaston syksyn ohjelmaan

(12.5.2016)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Turun paikallisosaston kausiesite on julkaistu ja luettavissa osoitteessa www.lssy.fi/paikallisosastot/turku

Turun paikallisosasto tukee syöpäpotilaita ja heidän omaisiaan jakamalla tietoa ja järjestämällä sosiaalista toimintaa: luentoja, yhdessäoloa, retkiä, kerhoja. Yhdistyksen jäseniltä ei peritä erillistä jäsenmaksua.

Syksyn jäsenilloissa kokonaisvaltaista hyvinvointia lähestytään mm. liikunnan, onnistuneen lääkehoidon ja syöpäpotilaan lymfahoidon teemojen kautta. Joulukuussa juhlitaan jälleen jouluisissa merkeissä. Paikallisosasto toteuttaa myös erilaisia retkiä ja teatterimatkoja – syksyllä suunnataan mm. Hämeenlinnaan ja Poriin.

Paikallisosasto hankkii varoja mm. pyörittämällä Meri-Karinan aulassa sijaitsevaa Putiikkia, jossa myydään pääasiassa Ahkerat Kertut -käsityöpiirin käsitöitä. Linja-automatkoilla on arpajaiset.