Anastasia-musikaali Tampereen Teatterissa 31.12.2022

Tampereen Teatteri tuo ensimmäisenä Suomessa lavalle loisteliaan Anastasia-musikaalin vuoden 2016 kantaesitetystä ja Broadwayn valloittaneesta musikaalista tehdyllä omalla versiollaan. Musikaali pohjaa Romanovien suvun ja keisari Nikolai II:n perheen kohtaloon, ja siihen liitettyyn kiehtovaan mysteeriin. Taianomainen tarina kuljettaa Romanovien palatsista Venäjän vallankumouksen keskelle ja Pariisiin, missä nuori ja rohkea Anja etsii itseään ja menneisyyttään.

Ohjauksesta vastaa Suomen eturivin musikaaliohjaaja Samuel Harjanne, jonka meriitteihin lukeutuvat muun muassa menestysmusikaalit Pieni Merenneito, Kinky Boots ja Billy Elliot. Pääosassa Anastasian nimiroolissa nähdään teatterin oma näyttelijä – lahjakas ja valovoimainen Pia Piltz.

Matkaohjelma

Lähtö klo 14.00 Turun linja-autoasemalta, tilausajolaituri 10:stä. Ajetaan Tampereelle ja nautitaan juhlava keittiömestarin buffet päänäyttämön kauniissa ja tunnelmallisessa yläsalissa. Ruokailun jälkeen siirrytään seuraamaan musikaalia, joka alkaa klo 18.00. Näytös kestää noin 2 tuntia ja 35 minuuttia sisältäen yhden väliajan. Esityksen jälkeen palataan Turkuun, jonne saavutaan noin klo 23.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 190 €