”Elämältä kaiken sain” Hämeenlinnan uudessa kesäteatterissa 17.7.2024

Elämältä kaiken sain -musiikkikomediassa Pepe Willbergin hitit kajahtavat komeasti loistavien laulajien ja livebändin esittäminä. Esitys on inhimillinen tarina rakkaudesta, elämästä ja vanhasta kitarasta, joka sotkee kaiken. Rooleissa nähdään Anna Hanski, Ilkka Merivaara, Miikka J. Anttila, Maija Rissanen, Petrus Kähkönen, Jarno Hyökyvaara ja Leena Rousti. Esityksen ohjaa Otto Kanerva, ja musiikin sovituksesta ja kapellimestarina toimimisesta vastaa Antti Vauramo.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 14.30. Ajetaan Hämeenlinnan uuteen kesäteatteriin, jonka ympäristö luo upeat puitteet täydelliselle kesäillalle. Näyttämön läheisyydessä sijaitsee 1920-luvulla rakennettu laululava, runoilija Larin-Kyöstin kotitalo sekä Puistokomitean paviljonki, jonka rakensi tunnettu pohjanmaalainen puukkojunkkari Antti Isotalo. Lisäksi aivan näyttämön vieressä sijaitsee hevosenkengän kuvalla varustettu laakea kivi, jolle Venäjän keisari Aleksanteri II laskeutui ratsunsa selästä vieraillessaan Hämeenlinnassa vuonna 1863. Kevyt ruokailu teatterin kahvilapaviljongissa ennen klo 18.00 alkavaa näytöstä. Kahvitarjoilu väliajalla. Turkuun saavutaan noin klo 22.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 120 €
  • ei-jäsenet 140 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • teatterilippu (katettu katsomo, varattu istumapaikka)
  • ruokailu ja kahvitarjoilu
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle