Forssa

Forssan seudun paikallisosaston toiminta-alueena on Forssan kaupunki sekä Humppilan, Jokioisten, Tammelan ja Ypäjän kunnat. Paikallisosasto järjestää syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen valistus- ja virkistystoimintaa erilaisten luentojen, tutustumiskäyntien ja virkistysmatkojen muodossa.

Jäsenillat

Jäsenillat pidetään joka kuukauden (ei kesä–elokuussa) toinen keskiviikko klo 18.00 paikallisosaston toimipiste Solukossa, osoitteessa Siurilankatu 28.

• 13.11. klo 18 Tuolijumppa Piritta Hipp-Koskenojan johdolla.
  • 11.12. Joulujuhla. Paikka ja kellonaika ilmoitetaan myöhemmin.

Virkistystoiminta

• Vesijumppaa jäsenille Vesihelmen terapia-altaassa tiistaisin klo 19.15. Kahden euron kertamaksu.
  • Jäsenillä on mahdollisuus ostaa kuntosali Stretchistä 10-kortti kuntosalille ja kehonhuoltoryhmiin jäsenetuhintaan 69 €.

Muu toiminta

• Naisten ja miesten syöpäryhmät ovat syöpään sairastuneille tarkoitettuja keskusteluryhmiä. Aiheet sekä kokoontumisajankohdat ja -paikat ilmoitetaan Forssan lehdessä ja osaston omalla verkkosivulla.
  • Syöpään sairastuneille lapsille ja heidän perheilleen on oma ryhmänsä.
  • Entiset nuoret -kuoro käy laulamassa palvelutaloissa ja johtaa jäsenilloissa yhteislaulua.
  • Tukihenkilövälityksestä vastaa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen syöpäsairaanhoitaja Annamari Rivero, 044 055 1583 tai rivero@lssy.fi.

Alennusliikkeet

• Kauneuskeskus Marisa (Kartanonkatu 10 B) alennus -15 %
  • Kello-Nyström (Sibeliuksenkatu 1 ja Prismakeskus) alennus -15 % ovh:sta
  • Forssan Poika (Sibeliuksenkatu 1) alennus -10 % normaalihintaisista tuotteista
  • Liivikeskus (Torikatu 10) alennus -10 %
  • Janskun lanka (Hämeentie 2) alennus -10%
  • Kukkakauppa Saara Kuhanen (Sibeliuksenkatu 1) yli 30 euron kukkaostoksista -10%

Yhteystiedot

• Anita Lilja, puheenjohtaja, naisten syöpäryhmä, 050 572 1912, lilja.anita@hotmail.com
  • Kari Saarinen, varapuheenjohtaja, miesten syöpäryhmä, kuoro, nettisivut, 044 033 5325, kari.i.saarinen@gmail.com
  • Anna-Kaisa Merikallio, sihteeri, 050 587 6484, annakaisa.merikallio@gmail.com
  • Eija Junttila, rahastonhoitaja, lapsisyöpäperheet, eija.r.junttila@gmail.com
  • Jenni Rauhaniemi, lapsisyöpäperheet, 050 380 3512, jrauhaniemi@gmail.com
  • Ritva Ojala, toimitila Solukon vuokraus, 050 521 2590, ritvaojala8@gmail.com
  • Satu Salomaa, 040 756 3362, satu.salomaa@surffi.net
  • Leena Rantaniemi, 045 139 7554, rantaniemi.leena@gmail.com
  • forssa@lssy.fi
  • www.solukko.fi

Siirry Forssan paikallisosaston omalle verkkosivulle

Tutustu tietosuojaselosteeseen.

Kuva Forssan seudun paikallisosaston ikkunasta. Avaa kuva isompana.